مشاوره و اجرا جت پرینتر صنعتی در دیزین

Industrial jet printer-1
Industrial jet printer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اولین نکته‌ای که باید درباره پیست اسکی دیزین بدانید این است. که این پیست، مهم‌ترین و اولین پیست اسکی ایران است.. پیست اسکی دیزین از نظر فدراسیون جهانی نیز مورد تأیید است. و هرساله، مسابقات جهانی بسیاری در آن برگزار می‌شود. دیزین شامل تله‌کابین، تله‌سیژ، تله‌اسکی و پیست اسکی است..

ساده‌ترین و نوستالژیک‌ترین تفریح زمستانی، برف‌بازی است.. چه جایی بهتر از دیزین با زمین‌ها و تپه‌های وسیعش برای برف‌بازی. حالا که به جایی آمده‌اید که تا چشم کار می‌کند، سفیدی و برف می‌بینید، بهتر است. از فرصت است.فاده کرده و به یاد ایام کودکی با گلوله‌های برفی به سراغ سایر اعضای گروهتان بروید. برف‌بازی در

در مجموعه تفریحی دیزین، تله سیژ وجود دارد که در واقع، مسیرهای ارتباطی برای رفتن به بخش‌های مختلف مجموعه هستند. تفاوت تله سیژ با تله‌کابین، در صندلی‌های آن‌ها است.. تله‌کابین، اتاقک‌هایی سرپوشیده هستند؛ اما تله سیژ صندلی‌هایی روباز هستند که کمربند ایمنی دارند.


عملکر یکی دیگر از شاخصه های مهم در تعیین قیمت می باشد. یک جت پرینت با سرعت عمل بالا و توانایی چاپ در نیراژ های وسع به عنوان حتاتی ترین ماشین در خط تولید شناخته می شود. توان چاپ در چندین سطر با رنگ ها و زبان های متفاوت از دیگر موارد بسیار مهم در تعیین قیمت دستگاه جت پرینتر می باشد.

جت پرینترهای ثابت یا صنعتی بر روی پایه نصب می شود . عمدتا برای چاپ نیاز به نوار نقاله دارند. یا میتوان جت را روی دستگاه های بسته بندی اتوماتیک نصب کرد. این پرینترها برای تولید با ظرفیت های بالا است.فاده می شود و توانایی چاپ بیش از هزاران محصول را در ساعت دارند. علاوه بر سرعت مواد مصرفی مقرون بصرفه دستگاه های ثابت صنعتی می باشد.

در کنار سرعت بالا و نحوه عملکرد رضایت بخش انواع جت پرینتر ؛ مقاومت بالا ، خرابی کم و عملکرد / از مهمترین پارامترهای انتخاب یک جت پرینتر می‌باشند. جت پرینترها نباید در اثر کارکرد مداوم و طولانی مدت خیلی سریع با خرابی و مشکل مواجه شوند و هزینه مالی و زمانی نگهداری و تعمیرات آنها نیز باید قابل چشم پوشی باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر