فروش جت پرینتر صنعتی در شهرک صنعتی قرچک

Industrial jet printer-1
Industrial jet printer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


دستگاه‌های جت پرینت با تکنولوژی‌های مختلف به صورت چاپ ریز یا درشت، تک خط یا چند خط، و دستی یا صنعتی برای چاپ قیمت، تاریخ تولید و تاریخ انقضاء، پرینت کد و مشخصات کالا، پرینت لوگو، چاپ بارکد میله‌ای و یا بارکد دو بعدی QR-CODE بر روی محصولات صنایع غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی، پتروشیمی، خودرویی، پزشکی، خوراکی، درمانی، بسته بندی، ماشین سازی، خودرو سازی، صنایع تولید لوله و بشکه و سرامیک، و سایر صنایع و کارگاه‌ها و کارخانجات از قبیل صنایع سلولزی، آب معدنی، صنایع چوب و ام دی اف و نئوپان، نظامی و غیره مورد است.فاده قرار میگیرند.

با موارد گفته شده می توانید یک دستگاه کاملا سالم با عملکرد بالا داشته باشید و برای درج اطلاعات محصول به صورت طولانی مدت از آن است.فاده نمایید. برای کسب اطلاع از قیمت جت پرینتر صنعتی می توانید با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید و آن را است.علام نمایید.

یکی دیگر از فاکتور های مهم در قیمت دستگاه جت پرینتر ابعاد دستگاه می باشد. هرچه ساز یک دستگاه بزرگتر باشد، میزان هزینه ساخت آن و قابلیت های آن نیز بیشتر می شود. به عنوان مثال برای درک بهتر این موضوع، چاپگر های صنعتی و فروشگاهی را می توان با هم مقایسه کرد.



( فروش ) های دیگر