مشاوره و اجرا جت پرینتر صنعتی در شهرک صنعتی قرچک

Industrial jet printer-1
Industrial jet printer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


دستگاه های جت پرینتر نسبت به نوع جوهر به روی سطوح متفاوتی میتوانند چاپ بگیرند و در صنایع مختلفی است.فاده شوند. از جمله صنایع بسته بندی، کارتن سازی، لوله و اتصالات، بطری پلاستیکی، قوطی فلزی وشیشه های و pet، صنایع فیلتر سازی، صنایع غذایی، صنایع تولید شیشه و آینه، صنایع نظامی، صنایع چوب و ام دی اف و &#; چاپگر های صنعتی توان چاپ روی اکثر سطوح جامد را دارند.

جت پرینتر های دستی برای کارگاه های کوچک که تیراژ پایین دارند مناسب است. . برای چاپ نیاز به اپراطور دارند. مدل های موجود جت پرینتر های دستی در کالا صنعت یا دارای صفحه نمایشگر لمسی هستند و یا از طریق اپلیکیشن موبایل قابلیت تنظیم و تعریف اطلاعات چاپ را دارند. بیشتر جت پرینتر های دستی سنسور ندارند و برای چاپ باید دستگاه را به روی محصول قرار داده و با حرکت دست چاپ انجام شود. تنها جت پرینتر دستی که قابلیت نصب به روی پایه را دارد دستگاه bentsai b و H می باشد.

در طول رویه خرید اینترنتی دستگاه جت پرینتر نیاز به انجام کار خاصی ندارید و تمامی روال کاری شما توسط خود کارشناسان انجام می شود. با توجه به موارد گفته شده انجام این کار بسیار راحت می باشد و هیچگونه سختی ندارد. روش دیگه ای که در ادامه به شما خواهیم گفت کمی دشوار تر است. اما مزیت های خاص خود را نیز دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر