مشاوره و اجرا جت پرینتر صنعتی در شهرک صنعتی پرند

Industrial jet printer-1
Industrial jet printer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی پرند، در ۵ کیلومتری جنوب غرب تهران و در زمینی به وسعت ۵۸ هکتار؛ در سال ۸ افتتحاح و راه اندازی شد.این شهرک صنعتی به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی توانسته با امکاناتی که دارد نظر بسیاری از فعالان حوزه صنعتی را به خود جلب نماید.

کارخانه صبا باتری- جاده رباط کریم &#; شهرک صنعتی سیمین دشت &#; شهرک صنعتی صفا دشت &#; و مناطق دیگر فعالیت نموده و در حد ممکن خریداران و درخواست کنندگان کارخانجات را همراهی نموده و بالاترین کمک ها از بابت مشاوره را به ایشان ارائه می نماید.

شهرک صنعتی پرند تعداد کارخانه ها و شرکتهای موجود در این شهرک بیش از شرکت می باشد.«منبع گوگل» فهرست کامل و آمار شرکت ها و کارخانه های فعال شهرک صنعتی پرند همراه با آدرس و شماره تلفن در گوگل به راحتی قابل دسترس می باشند. پل شهرک صنعتی از ٫٫ راه افتاده. روکش آسفالتی که تقریباً اوایل سال انجام دادند هنوز هم نواقص داره که بعضاً پر خطره،در این جاده با احتیاط رانندگی کنید مخصوصاً شب. خیابان های خود شهرک روکش آسفالت خوبی نداره و در بعضی از قسمتها کلا خاکی و پر از چاله های عمیق هستش با دقت رانندگی کنید. تپسی در شهرک صنعتی پرند سرویس برگشت نداره(مثال؛میشه از تهران با تپسی بری شهرک صنعتی پرند ولی برای برگشت از داخل شهرک صنعتی پرند نمیشه تپسی بگیری ولی با اسنپ میشه رفت و برگشت و این درحالیه که خود شهرک پر از آژانس و شرکت های باربری هستش. پیشنهاد میکنم برای رفت و آمد و جابجایی کالا از شرکت های باربری و مسافری داخل شهرک است.فاده کنید. موفق باشید.


قابلیت های تعریف شده در دستگاه جت پرینتر صنعتی مدل GHP- بسیار زیاد می باشد و از طریق آن می توان با قدرت بالایی عمل چاپ اطلاعات را انجام داد. ویژگی های تعریف شده در این دستگاه به تولید کنندگان این اجازه را می دهد تا تیراژ کار خود را افزایش دهند و نگران موضوع درج اطلاعات محصول نباشند.

از لحاظ نوع نوشتار آن به دو دسته ریز نگار و درشت نگار تقسیم می شوند. جت پرینتر های ریز نگار با تکنولوژی های CIJ، DOD و  TIJ هستند. جت پرینتر درشت نگار  Valve Jet نامیده میشوند. دستگاه های ریز نگار توانایی چاپ روی سطوحی مانند بطری درب بطری برای تاریخ قیمت را دارند علاوه بر این ویژگی چاپ بارکد کیو آر کد و انواع اشکال گرافیکی با لوگو دلخواه را با دستگاه های ریز نگار چاپ گرفت. البته تکنولوژی CIJ برای چاپ اشکال گرافیکی توصیه نمیشود. چرا که تراکم پیکسلی در دستگاه های cij بسیار پایین است. و شکل ظاهری چاپ بیشتر شبیه پرینتر های سوزنی است. که مناسب لوگو و بارکد نیست.

با ارائه هریک از دستگاه ها ضمانت نامه آن هم به مشتری داده می شود که در صورت بروز هرگونه مشکلی می تواند به راحتی از آن است.فاده نماید. گواهی نامه اصالت کالا یکی دیگر از خدمات فروش جت پرینتر صنعتی می باشد که نشان دهنده سلامت دستگاه و برخورداری از بهترین قطعات است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر