فروش جت پرینتر صنعتی در شهرک صنعتی چهاردانگه

Industrial jet printer-1
Industrial jet printer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»

وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.


از لحاظ نوع نوشتار آن به دو دسته ریز نگار و درشت نگار تقسیم می شوند. جت پرینتر های ریز نگار با تکنولوژی های CIJ، DOD و  TIJ هستند. جت پرینتر درشت نگار  Valve Jet نامیده میشوند. دستگاه های ریز نگار توانایی چاپ روی سطوحی مانند بطری درب بطری برای تاریخ قیمت را دارند علاوه بر این ویژگی چاپ بارکد کیو آر کد و انواع اشکال گرافیکی با لوگو دلخواه را با دستگاه های ریز نگار چاپ گرفت. البته تکنولوژی CIJ برای چاپ اشکال گرافیکی توصیه نمیشود. چرا که تراکم پیکسلی در دستگاه های cij بسیار پایین است. و شکل ظاهری چاپ بیشتر شبیه پرینتر های سوزنی است. که مناسب لوگو و بارکد نیست.

این دستگاه همانند سایر دستگاه های دیگر دارای اصول و طرز است.فاده خاص خود می باشد که برای درج اطلاعات باید آن را به خوبی انجام داد. برای این موضوع شما باید به خوبی، نحوه کار با دستگاه جت پرینتر را یاد بگیرید و بدانید به چه صورت باید اطلاعات را از طریق آن درج کنید. در این بخش به آموزش نحوه است.فاده خواهیم پرداخت و با قرار دادن فیلم های آموزشی مربوط به این دستگاه، اصول کار با آن را به شما خواهیم گفت.

دستگاه های جت پرینتر در اکثر کارگاه ها، کارخانه ها و محیط های تولیدی موجود می باشند. معمولا در انتهای خط تولید نیاز به درج اطلاعاتی از قبیل تاریخ تولید و انقضاء، قیمت مصرف کننده، سری ساخت، آرم و لوگو، بارکد و&#; دارد. واحد های صنعتی علاوه بر درج اطلاعات محصول برای رویت و است.فاده مصرف کنندگان و یا ثبت اطلاعات مربوط به خط تولید، از این دستگاه ها برای جلوگیری از کپی و تقلب در محصول است.فاده می کنند.



( فروش ) های دیگر