مشاوره و اجرا جت پرینتر صنعتی در فیروزکوه

Industrial jet printer-1
Industrial jet printer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با پرداخت کردن هزینه‌ای مناسب، می‌توانید در یکی از بهترین است.خرهای طبیعی اطراف تهران شنا کنید. کافی است. تصور کنید که شنا کردن در آب و هوایی خنک و به دور از شلوغی و دود و دم تهران، چه کیفی دارد تا همین حالا خود را برای این سفر آماده کنید.

غار بورنیک در ۵ کیلومتری شرق تهران و فاصله کیلومتری جنوب غربی شهر فیروزکوه در فاصلهٔ کیلومتری از روستای زیبای هرانده و در ارتفاعات پرنشیب و فراز کوهستانی به نام «بورنی» یا «بورنیک» واقع شده‌است. راه دسترسی به این غار از طریق جاده دماوند – فیروزکوه قبل از تونل نمرود، به سمت روستای هرانده تغییر مسیر داده و پس از عبور از روستای هرانده در کنار رودخانه حبله رود و در ارتفاعت آن به

منطقه گاوده یا کاوه ده، منطقه‌ای ۵ هکتاری است. که در شرق و جنوب شهرستان فیروزکوه قرار گرفته است.. گاوده در واقع میان دو منطقه مختلف با دو اقلیم کاملاً‌ متفاوت قرار دارد که همین باعث شده پتانسیل‌های حیات‌وحش و پوشش گیاهی آن بسیار افزایش پیدا کند.


در کنار سرعت بالا و نحوه عملکرد رضایت بخش انواع جت پرینتر ؛ مقاومت بالا ، خرابی کم و عملکرد / از مهمترین پارامترهای انتخاب یک جت پرینتر می‌باشند. جت پرینترها نباید در اثر کارکرد مداوم و طولانی مدت خیلی سریع با خرابی و مشکل مواجه شوند و هزینه مالی و زمانی نگهداری و تعمیرات آنها نیز باید قابل چشم پوشی باشد.

گرانترین نوع جت پرینتر در بین هم نوعان خود را انواع لیزری دارند. این دسته از بهترین و کارامد ترین قابلیت ها برخوردار است. و تقریبا می توان گفت هیچ هزینه جاری ندارند. نیاز به سرویس و نگهداری را می توان تقریبا نادیده گرفت چرا که به این موضوع نیازی ندارند. با اینکه جزو بهترین و باکیفیت ترین انواع جت پرینتر می باشند اما برای همه خطوط و محصولات مناسب نیستند.

جت پرینتر یک چاپگر جوهر افشان صنعتی غیر تماسی مقاوم برای است.فاده مداوم (کاربری / برای عملکرد  ساعته در روز هفته) در کارخانجات بزرگ و تولیدی‌های کوچک صنایع مختلف جهت پرینت صنعتی پرسرعت بر روی محصولات در حال حرکت بر روی خط تولید می‌باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر