فروش جت پرینتر صنعتی در قرچک

Industrial jet printer-1
Industrial jet printer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


سافت اینجا اولین دایرکتوری جامع صنعت انفورماتیک ایران است. که با هدف معرفی همه ارکان و ابعاد انفورماتیک ایران شامل محصولات و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری، رزومه شرکت های فعال این حوزه و معرفی کارفرمایان شاخص راه اندازی شده است..

هرکدام از این مهاجران در محله‌های خود زندگی و گویش‌های قومی ‌خویش را در کنار زبان فارسی حفظ نموده‌اند. آنان علاوه بر زبان، آداب و رسوم شهرهای خود را نیز حفظ نموده و مناسبت‌های ملی و مذهبی را با شیوه‌ی خود برگزار می‌نمایند. از این رو از قرچک با عنوان ایران کوچک یاد می‌شود.

همچنین، در قرچک تهران می توان به مسجدها و حسینیه های مختلفی دسترسی داشت. والدینی که بچه های کوچک دارند، نباید نگران ثبت نام مدرسه های آن ها در محله های مختلف قرچک باشند. زیرا قرچک تهران دارای مدرسه های متنوع دخترانه و پسرانه است..


دستگاه bentsai b یک پرینتر دستی با وزن  گرم یکی از پرطرفدارترین جت پرینترهای دستی در فروشگاه کالا صنعت می باشد. این جت پرینتر با ابعاد کوچک و امکانات بی نظیری که دارد مورد اقبال مخاطبان است.. این دستگاه با هر کارتریج میتواند کاراکتر را چاپ بگیرد. این کاتریج به روی انواع سطوح تخت، گرد و مقعر چاپ می گیرد. کیفیت چاپ آن dpi می باشد و در سطر در ارتفاع میلیمتر چاپ می شود. این چت پرینتر از طریق wifi  به نرم افزار موبایل وصل شده و پیغام نویسی در زمان کوتاهی توسط گوشی همراه انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر صفحه محصول

معمولا جت پرینتر صنعتی می توانند به شکل کامل به سیستم متصل شده و به شکل اتوماتیک تمامی اطلاعات از قبیل روز و ساعت و شماره شیفت کاری را بدون دخالت اپراتور بر روی محصولات چاپ کنند تا در صورت بروز مشکل بتوان به راحتی محصولات تولیدی در آن زمان را جداسازی کرد.

جت پرینترهای ثابت یا صنعتی بر روی پایه نصب می شود . عمدتا برای چاپ نیاز به نوار نقاله دارند. یا میتوان جت را روی دستگاه های بسته بندی اتوماتیک نصب کرد. این پرینترها برای تولید با ظرفیت های بالا است.فاده می شود و توانایی چاپ بیش از هزاران محصول را در ساعت دارند. علاوه بر سرعت مواد مصرفی مقرون بصرفه دستگاه های ثابت صنعتی می باشد.



( فروش ) های دیگر