مشاوره و اجرا جت پرینتر صنعتی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Industrial jet printer-1
Industrial jet printer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


ما در بخش قیمت دستگاه جت پرینتر به شما خواهیم گفت که دلیل درج نکردن قیمت ها به چه خاطر می باشد و در این بخش تمرکز خود را بر روی موضوعات مربوط به خرید جت پرینتر قرار می دهیم و سایر موضوعات را در بخش های مربوط به خود توضیح خواهیم داد. برای آشنایی با نحوه قیمت گذاری حتما بخش قیمت را مطالعه نمایید.

جت پرینتر های دستی برای کارگاه های کوچک که تیراژ پایین دارند مناسب است. . برای چاپ نیاز به اپراطور دارند. مدل های موجود جت پرینتر های دستی در کالا صنعت یا دارای صفحه نمایشگر لمسی هستند و یا از طریق اپلیکیشن موبایل قابلیت تنظیم و تعریف اطلاعات چاپ را دارند. بیشتر جت پرینتر های دستی سنسور ندارند و برای چاپ باید دستگاه را به روی محصول قرار داده و با حرکت دست چاپ انجام شود. تنها جت پرینتر دستی که قابلیت نصب به روی پایه را دارد دستگاه bentsai b و H می باشد.

یک نرم افزار شمارنده انحصاری با قابلیت برنامه ریزی (اپ کانتر و دان کانتر) نیز امکان محاسبه مجموع عملکرد و میزان مصرف جوهر دستگاه را به صورت دو تایی یا بیشتر برایتان فراهم کرده است.. به همین دلیل از کم است.هلاک ترین و مقرون به صرفه ترین جت پرینتر ها در بازار محسوب می شود. حافظه داخلی دستگاه نیز ذخیره سازی نزدیک به پیغام مختلف کاری روی دستگاه را ممکن کرده و همچنین امکان بک آپ گیری از طریق حافظه فلش و ارسال پیغام از طریق حافظه فلش را هم خواهید داشت.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر