این جعبه با ابعاد مستطیلی و نسبتا بزرگش جای خوبی در بین جعبههای پرفروش باز کرده است.. طول و عرض ۵ و سانتیمتری و البته ارتفاع سانتیمتری این جعبه آن را به یکی از جعبههای جادار موجود تبدیل کرده است.. این جعبه هم در بستههای تایی به فروش میرسد و قیمتش در مقایسه با ابعاد مشابه جعبه کیبوردی بسیار به صرفه است..
هدف اساسی جعبه کیبوردی پوشاک محافظت از محصول در برابر هرگونه آسیبی است. که ممکن است. در طول حمل و نقل، جابجایی یا در فرآیند ذخیره سازی رخ دهد. جعبه کیبوردی پوشاک، محصول را در سراسر زنجیره تدارکات، از خرده فروش تا کاربر نهایی، ایمن نگه می دارد. این جعبه ها محصول را در برابر رطوبت، تابش خیره کننده، گرما و سایر تأثیرات خارجی محافظت می کند که مهم ترین دلیل بسته بندی است.. این روزها توجه بیشتر به جعبه کیبوردی نسبت به محصول واقعی بسیار رایج است.، به ویژه هنگام خرید کالا از خرده فروشان آنلاین.
معمولا عطرها جزو مواردی هستند که بیشتر برای کادو دادن است.فاده میشود و به دلیل قیمت بالای عطر و ادکلنهای اورجینال در بازار، معمولا از عطرهای مشابه است.فاده میشود که قیمت مناسب تری دارند اما بسته بندی و شیشه عطر در نگاه اول نظر مشتریان را جلب میکند.
عبارت بسته بندی سبز یا لوگو بازیافت سبز می تواند در برخی موارد گمراه کننده باشد. در واقع، بسیاری از مشتریان از سبز بودن بسته بندی محصول خود آگاه نیستند. متأسفانه، برخی از تولیدکنندگان سعی می کنند با به خطر انداختن سطح سبز بسته بندی خود، از ناآگاهی مصرف کننده سود ببرند. به عنوان مثال، آن ها اطلاعاتی را در مورد زمان و شرایط مربوط به تجزیه پذیری روی برچسب ارائه نمی دهند. در حالی که جعبه های کیبوردی از مقوای کاملا بازیافتی ساخته می شوند.
برند می داند که خواسته های مشتریان چیست و چگونه نیازهای بسته بندی مشتریان خود را سرگرم کند. مضامین بسته بندی آن ها مکمل است.راتژی های آن ها است.. آن ها از بسته بندی با کیفیت برتر برای محصولات خود است.فاده می کنند، بنابراین مشتری می تواند مارک های خود را در قفسه های رقابتی شناسایی کند. برخی از برندها برای جلوگیری از کلاهبرداری در بازار، بارکد را به جعبه کیبوردی خود اضافه می کنند. برندها این ترس را دارند که کسی از نام آن ها برای فروش محصولات خود است.فاده نمی کند. کپی برندهای معروف به راحتی در بازار موجود است.. برندها برای جلوگیری از کلاهبرداری، بارکد را در بسته بندی اضافه می کنند و مشتری می تواند به راحتی محصول اصلی را تشخیص دهد.