شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سالها تجربهی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکتها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آنها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت میکند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.
یکی از شهرک های صنعتی تهران که در مجاورت شهرستان فیروزکوه قرار دارد شهرک صنعتی فیروزکوه است. که حدود هکتار وسعت دارد و قرارداد در این شهرک صنعتی منعقد شده است.. هم اکنون واحد صنعتی در این شهرک مشغول به کار هستند و حتی می توانند شروع به فعالیت کنند.
یکی از شهرک های صنعتی تهران که در مجاورت شهرستان فیروزکوه قرار دارد شهرک صنعتی فیروزکوه است. که حدود هکتار وسعت دارد و قرارداد در این شهرک صنعتی منعقد شده است.. هم اکنون واحد صنعتی در این شهرک مشغول به کار هستند و حتی می توانند شروع به فعالیت کنند.
جعبههای کرافت با است.فاده از بسته بندی های مختلف دنیای ما را تغییر میدهند. وقتی نوبت به بستهبندی محصولات میرسد، این جعبهها یکی از اولین انتخابها برای بسیاری از کسبوکارها هستند. اگرچه امروزه انواع بستهبندیها و جعبه آماده در بازار وجود دارد، اما بسیاری از مشتریان همچنان جعبههای بسته بندی ساخته شده از کاغذ کرافت را ترجیح میدهند. اولین نکتهای که برای مشتریان قابل توجه است. توجه به این نکته است. که جعبه کرافت دوستدار محیط زیست است.. این جعبهها کاملا قابل بازیافت هستند. دومین نکته قابل توجه این است. که جعبه آماده کرافت به اندازه کافی مستحکم هستند تا محصولات را با خیال راحت در داخل آنها ارسال کنند.
برای خرده فروشان، زنده ماندن در رقابت و کسب اعتبار با مشکل مواجه شده است.. دیجیتالی شدن بر رفتار خرید و تمایل خریداران تأثیر گذاشته است.. آن ها به دنبال کمال برای محصولات و مارک هایی هستند که قصد سرمایه گذاری در آن ها را دارند. اقلام خرده فروشی و مشتریان فقط کسب و کارهایی را انتخاب می کنند که تجربه خدمات درخشانی را به آن ها ارائه می دهند.
یک خریدار در یک فروشگاه بزرگ، هیچ گاه یک محصول را با جزئیات زیاد نمیبیند. به دلیل فاصله دید از قفسهها و چیده شدن محصولات در ردیفهای و ستونهای متوالی و کنار هم، تنها چیزی که میبینیم الگوهای از محصولات مختلف است.. اگر به دنبال یک محصول خاص نباشیم، تا زمانی که الگوی خاصی توجه ما را جلب نکند، تصمیم نمیگیریم دقیقتر نگاه کنیم. این متمایز بودن و جذابیت محصول زمانی که در قفسه واقعی قرار میگیرد، چیزی است. که خرده فروشان آن را “تاثیر قفسه” می نامند و تفاوت زیادی در فروش محصول ایجاد میکند. این همان چیزی است. که در یک سوپرمارکت میبینید. کدام محصول اول توجه شما را جلب کرد؟
این نوع جعبه ها را با توجه به نیاز مشتریان می سازند. این جعبه ها با مجموعه ای از ویژگی های کاملاً خاص و دقیق طراحی می شوند. شما می توانید جعبه هایی کاملاً اختصاصی، در هر رنگ و طرح و ابعادی که مورد پسندتان هست سفارش دهید. از این نوع جعبه ها معمولا برای بسته بندی کردن محصولات و کالاهای همچون محصولات آرایشی بهداشتی، اسباب بازی و جعبه های کادویی است.فاده می کنند.
کاربردی بودن، نادیده گرفتهشدهترین جنبه طراحی جعبه آماده برای محصولات است.. فقط به این دلیل که صاحبان برندها اغلب مسیر «آزمایششده و امتحان پس داده» را انتخاب میکنند که فرصتی برای نوآوری باقی نمیگذارد. کاربردی بودن به تنهایی میتواند بسیاری از چالشهای طراحی بسته بندی را حل کند.