فروش جعبه تقسیم در جنوب تهران

Junction Box-1
Junction Box-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از محله های جنوبی تهران که در منطقه قرار گرفته و از سال تاسیس شده ولی پیش از این بیشتر به عنوان نهم آبان شناخته می شده است.. علت نام گذاری این محله به عنوان آبان تولد فرزند محمد رضا پهلوی بوده ولی این محله پس از روز دانشجو نامگذاری شده است.. بسیاری از افراد این محله را به عنوان اولین بخشی از تهران قلمداد می کنند که قابلیت است.فاده از گاز طبیعی را برای ساکنین فراهم آورد.

خدمات رفاهی تنها به مراکز خرید یا گردشکری محدود نمیشود . برای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات شهری در جنوب تهران ، مسئولان اقدام به تاسیس انواع بیمارستان های عمومی و تخصصی در جنوب تهران کرده اند که در ادامه به معرفی تعدادی ازین مراکز درمانی میپردازیم . اکثر این بیمارستانها در سال های دور ساخته شده اند و امروزه مورد بازسازی قرار گرفته اند که معروفترین آنها عبارتند از : 

افسریه از قدیمی ترین و اصلی ترین محله های جنوب تهران می باشد که از غرب به بزرگراه بسیج و از جنوب به شهرک والفجر ختم می شود این منطقه که بیشتر برای نظامی ها طراحی شده است. امروزه تغییر بافت داده و یکی از محله های سنتی و رو به رشد جنوب تهران می باشد. بسیاری از ساختمان های افسریه خانه های ویلایی با قطعات متری می باشد که امروزه به دلیل شهرسازی مدرن تغییر ساختار داده و آپارتمان های جدید جای این خانه های ویلایی را گرفته است..


جنس این محصول همان طور که از نامش هم پیداست از پلاستیک است. و از زیبایی فوق العاده و منحصر به فردی بر خوردار است. و به همین دلیل هم در مکان های مسکونی بیشتر به کار می رود و ظاهر منحصر به فرد آن عامل تمایز با سایر جعبه های تقسیم می باشد؛ قیمت این محصول به نسبت سایر

با سلام این شرکت با توجه به نوع فعالییت خود به صورت ماهانه نیاز به عدد باکس فلزی به ابعاددر سانتی متر دارد .لطفاحداقل قیمت خود را جهت اطلاع اعلام فرمایید . شرکت شایان سازه البرز

این محصول از مرغوب ترین تجهیزات ساخته شده است. و در برابر نور خورشید، رطوبت و گرد و غبار مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد و دارای چهار است.وانه شیار دار می باشد که سیم ها در داخل آن قرار می گیرند و به کمک پیچ ها هم محکم و نصب می شوند.



( فروش ) های دیگر