فروش جعبه تقسیم در دیزین

Junction Box-1
Junction Box-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای شهرهای بزرگ، شلوغ و پرترافیک مثل تهران و کرج، قرارگیری در دامنه رشته کوه‌های البرز موهبت بزرگی است.؛ زیرا به ساکنان خود این فرصت را می‌دهند که از آلودگی و همهمه شهری فرار کنند و به دامان طبیعت پناه ببرند. طبیعت زیبا و مسحورکننده اطراف البرز شامل مناطق روستایی، کوهستانی و دشت‌ها است.. پیست اسکی دیزین از

اسنومبیل، خودروهای مخصوصی هستند که برای راه رفتن و حرکت در جاهای پربرفی مانند پیست دیزین طراحی شده‌اند. در پیست دیزین نیز، اسنومبیل‌هایی وجود دارند که می‌توانید با کرایه کردن آن‌ها، از سرعت و رانندگی در دل برف‌ها لذت ببرید.

این رستوران علاوه‌بر منوی غذای خود، منوی کافی‌شاپ نیز دارد و برای صرف انواع نوشیدنی مناسب است.. دکوراسیون این رستوران به گونه‌ای است. که تمام چشم‌انداز البرز انگار زیر پایتان است.، ساختمان دایره‌ای شکل و سراسر شیشه‌ای رستوران چمن تجربه صرف غذا را بعد از یک پیاده‌روی طولانی یا هیجان اسکی‌کردن دوچندان لذت‌بخش می‌کند.


جنس این محصول همان طور که از نامش هم پیداست از پلاستیک است. و از زیبایی فوق العاده و منحصر به فردی بر خوردار است. و به همین دلیل هم در مکان های مسکونی بیشتر به کار می رود و ظاهر منحصر به فرد آن عامل تمایز با سایر جعبه های تقسیم می باشد؛ قیمت این محصول به نسبت سایر

این محصول از مرغوب ترین تجهیزات ساخته شده است. و در برابر نور خورشید، رطوبت و گرد و غبار مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد و دارای چهار است.وانه شیار دار می باشد که سیم ها در داخل آن قرار می گیرند و به کمک پیچ ها هم محکم و نصب می شوند.

شرکت برنانیروکاران (برنیکا) در زمینه واردات و پخش تجهیزات برق صنعتی لوازم اندازه گیری آنالوگ و دیجیتال، خازن، ترانسدیوسر، سرج ارستر، صاعقه گیر، رله، دستگاه تست، ترانسفورماتور، ترانس جریان، منبع تغذیه، شنت و فیلتر فعالیت دارد.



( فروش ) های دیگر