مشاوره و اجرا جعبه تقسیم در شرق تهران

Junction Box-1
Junction Box-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نوسازی در شرق تهران از سال قبل آغاز شده است و بیشتر ساختمان‌های موجود در این بخش از تهران با است.فاده از تمهیدات شهرداری، نوسازی شده‌اند. برای خرید خانه در پیروزی و نارمک باید دقت داشته باشید که هنوز خانه‌های قدیمی و کلنگی در کوچه‌های این بخش دیده می‌شود.

محله های شرق تهران با قرار داشتن در منطقه ، وسعت بسیار زیادی از ناحیه شرقی تهران را در بر گرفته اند. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به نارمک، وحیدیه، مجیدیه جنوبی، تهرانپارس، تسلیحات، فدک، کرمان، مدائن، هفت حوض، دردشت، زرکش، لشکر اشاره کرد. این مناطق دارای جاذبه های گردشگری و دیدنی متفاوتی می باشند و در نتیجه با آشنایی با این جاذبه های گردشگری از محله های شرق تهران می توانید به سادگی از آن ها دیدن کنید و در نتیجه با این جاذبه های دیدنی متعدد و زیبا آشنا شوید.

محله های شرق تهران به ویژه محله هایی که در منطقه قرار دارند، دارای مزایای بسیار زیادی می باشند. ااز جمله مزایای محله های شرق تهران واقع در منطقه این است. که در بیشتر روز های سال، آب و هوای بسیار خوب و پاکیزه ای در این منطقه به ویژه در محله های شرق تهران قرار دارد. علاوه بر این، متروی تهران در منطقه نیز وجود داشته و در نتیجه دسترسی به مناطق مختلف آن را برای عموم مردم راحت تر کرده است.. همچنین، خطوط بی آر تی تا پایانه شرق تهران ادامه داشته و همچنین خطوط اتوبوس رانی نیز در تمامی محله های این منطقه قرار دارد. 


با سلام این شرکت با توجه به نوع فعالییت خود به صورت ماهانه نیاز به عدد باکس فلزی به ابعاددر سانتی متر دارد .لطفاحداقل قیمت خود را جهت اطلاع اعلام فرمایید . شرکت شایان سازه البرز

جنس این محصول همان طور که از نامش هم پیداست از پلاستیک است. و از زیبایی فوق العاده و منحصر به فردی بر خوردار است. و به همین دلیل هم در مکان های مسکونی بیشتر به کار می رود و ظاهر منحصر به فرد آن عامل تمایز با سایر جعبه های تقسیم می باشد؛ قیمت این محصول به نسبت سایر

جعبه تقسیم صنعتی از جمله جعبه های تقسیم سری T محصول شرکت OBO ، از مواد ترموپلاستیک (پلی پروپیلن و پلی کربنات) در دو بخش طراحی گردیده است.. بخش اول شامل جعبه اصلی است. که از پلی پروپیلن مقاوم در برابر ضربه و بخش دوم شامل کاور جعبه است. که از پلی کربنات ضد ضربه و بسیار مقاوم ساخته شده است.. مقاومت ضد ضربه جعبه تقسیم صنعتی برابر IK در دمای - درجه سانتیگراد می باشد که مقاومت بالایی محسوب می گردد. کاور جعبه تقسیم صنعتی امکان وایرینگ بیشتری را فراهم کرده و قابلیت نصب پوش باتن ها و ترمینال های متعدد را فراهم می آورد . این جعبه تقسیم از آن جهت صنعتی می باشد که قابلیت نصب انواع سنسور ، سوئیچ و تجهیزات الکترونیکی را دارا بوده و مناسب برای نصب در اماکن صنعتی می باشد. همچنین این جعبه تقسیم بر روی پلیت های مخصوصی نصب می گردد که این امر برای تاسیسات روکار و در معرض دید ایده آل می باشد. جعبه تقسیم صنعتی در پنج مدل ارایه گردیده است. که به اختصار به آن خواهیم پرداخت . جهت اطلاع از مشخصات بیشتر و کد سفارش ها به فایل کاتالوگ مراجعه نمایید. - مدل T HD LGR : شامل عدد ورودی با سایز M ، ابعاد : xx درجه حفاظتی IP - مدل T HD LGR : شامل عدد ورودی با سایز M ، ابعاد : xx درجه حفاظتی IP - مدل T HD LGR : شامل عدد ورودی ( عدد M و عدد M) ، ابعاد : xx درجه حفاظتی IP - مدل T HD LGR : شامل عدد ورودی ( عدد M و عدد M) ، ابعاد : xx درجه حفاظتی IP - مدل T HD LGR : شامل عدد ورودی ( عدد M و عدد M) ، ابعاد : xx درجه حفاظتی IP تمامی مدل ها ضد اشعه UV بوده و مواد است.فاده شده در آنها فاقد هالوژن می باشد. شرکت برنا نیروکاران (برنیکا) دارای نمایندگی رسمی شرکت ابو بترمن (OBO Bettermann) آلمان در زمینه خرید، فروش، مشاوره و پخش تجهیزات صنعتی و انواع جعبه تقسیم صنعتی فعالیت دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر