مشاوره و اجرا جعبه تقسیم در شمال تهران

Junction Box-1
Junction Box-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ساختمان‌های بلند و چندین طبقه مسکونی در کنار خانه‌های ویلایی قدیمی ساخت، برج‌های تجاری و مراکز خرید مدرن در کنار بازار ساده و گیرای تجریش، مراکز متنوع آموزشی و فرهنگی و فضاهای تفریحی و گردشگری از ویژگی‌های اصلی محله تجریش هستند. خلاصه اگر که پایتخت‌نشین هستید و یا برای سفر به تهران آماده‌اید و حالا به دنبال منطقه‌ای مناسب برای اقامت می‌گردید تجریش یکی از بهترین‌هاست.

به دلایل مختلفی از جمله سطح مالی رو به بالا در شمال تهران ، وجود مراکز خرید پیشرفته در شمال تهران یک نیاز طبیعی برای ساکنین است. . این مراکز خرید انواع پوشاک ، اکسسوری و لوازم خانگی را از برند های معروف به فروش میرسانند و اغلب قیمت بالایی هم دارند . اما در مراکز خریدی مانند بارار تجریش واقع در میدان تجریش جنب آستان امامزاده صالح میتوانید کالای مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تری خرید کنید . از جمله مراکز خرید معروف در شمال تهران میتوان به : ساناسنتر &#; ارگ تجاری تجریش &#; پالادیوم -عرش آجودانیه -آواسنتر و روشا اشاره کرد .

دومین مورد ای معروف ترین محله های شمال تهران جایی نیست جز تجریش دیدنی! محله‌ تجریش از قدیمی‌ترین و زیباترین مناطق شهر تهران است. که درست در شمال این شهر قرار گرفته و تهرانی و غیرتهرانی آن را می‌شناسند. از پدرهایتان که بپرسید حتماً خاطراتی برای تعریف کردن از تجریش و حال و هوای قدیمش دارند، اینجا هم مانند اکثر خیابان‌های قدیمی شهر تهران دست‌خوش تغییرات شده اما قرارگیری چند خانه و کاخ تاریخی در این محله باعث شده تا هنوز هم بتوان در میان کوچه‌ها و خیابان‌هایش ردی از تاریخ را پیدا کرد.


این محصول از مرغوب ترین تجهیزات ساخته شده است. و در برابر نور خورشید، رطوبت و گرد و غبار مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد و دارای چهار است.وانه شیار دار می باشد که سیم ها در داخل آن قرار می گیرند و به کمک پیچ ها هم محکم و نصب می شوند.

شرکت برنانیروکاران (برنیکا) در زمینه واردات و پخش تجهیزات برق صنعتی لوازم اندازه گیری آنالوگ و دیجیتال، خازن، ترانسدیوسر، سرج ارستر، صاعقه گیر، رله، دستگاه تست، ترانسفورماتور، ترانس جریان، منبع تغذیه، شنت و فیلتر فعالیت دارد.

استفاده از برق از جمله مسائل بسیار مهم و پر رنگ در زندگی هر شخصی می باشد و نبودن آن مشکلات متعددی را پدید می آورد و کلیه فعالیت های انسان ها مختل می شود. اما اتصالات برق به همین سادگی نیست و در این راه تجهیزات بسیاری وجود دارند که از مهم ترین آن […]



( مشاوره و اجرا ) های دیگر