فروش جعبه تقسیم در پردیس

Junction Box-1
Junction Box-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در کل، در فازهایی با شرایط ایده آل‌تر و امکانات بیشتر، مثل فاز ، و پردیس، قیمت آپارتمان بیشتر است.. هر چند که در فازهای ، ، و واحدهایی با متراژ کمتر و قیمت مناسب‌تر میشه یافت و نیاز تمام طیف متقاضیان مسکن در پردیس‌ رو برآورده کرد.

با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 

شهر پردیس با مساحتی حدود کیلومتر مربع، در ارتفاع تا از سطح دریا قرار گرفته است.. پردیس منطقه‌ای با بافت کوهستانیه و شیبی حدود درصد داره و برخی‌ از این بابت، نسبت به پردیس نارضایتی دارن. کوهستانی بودن این منطقه، آب و هوایی نسبتا سرد و کمکی خشک‌ رو به اون بخشیده. با این حال شهر پردیس، دارای مزیت‌های بسیاری هم هست که جمعیت حدود هزار نفر‌ رو به خودش جذب کرده و همچنان مشتاقان زیادی داره که خواهان سکونت در پردیس تهران هستن. بافت شهر پردیس شامل بخش‌های متفاوتی میشه که از مسکونی گرفته تا توریستی، تحقیقاتی، صنعتی و اداری‌ رو شامل میشه .


این محصول از مرغوب ترین تجهیزات ساخته شده است. و در برابر نور خورشید، رطوبت و گرد و غبار مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد و دارای چهار است.وانه شیار دار می باشد که سیم ها در داخل آن قرار می گیرند و به کمک پیچ ها هم محکم و نصب می شوند.

جعبه تقسیم صنعتی از جمله جعبه های تقسیم سری T محصول شرکت OBO ، از مواد ترموپلاستیک (پلی پروپیلن و پلی کربنات) در دو بخش طراحی گردیده است.. بخش اول شامل جعبه اصلی است. که از پلی پروپیلن مقاوم در برابر ضربه و بخش دوم شامل کاور جعبه است. که از پلی کربنات ضد ضربه و بسیار مقاوم ساخته شده است.. مقاومت ضد ضربه جعبه تقسیم صنعتی برابر IK در دمای - درجه سانتیگراد می باشد که مقاومت بالایی محسوب می گردد. کاور جعبه تقسیم صنعتی امکان وایرینگ بیشتری را فراهم کرده و قابلیت نصب پوش باتن ها و ترمینال های متعدد را فراهم می آورد . این جعبه تقسیم از آن جهت صنعتی می باشد که قابلیت نصب انواع سنسور ، سوئیچ و تجهیزات الکترونیکی را دارا بوده و مناسب برای نصب در اماکن صنعتی می باشد. همچنین این جعبه تقسیم بر روی پلیت های مخصوصی نصب می گردد که این امر برای تاسیسات روکار و در معرض دید ایده آل می باشد. جعبه تقسیم صنعتی در پنج مدل ارایه گردیده است. که به اختصار به آن خواهیم پرداخت . جهت اطلاع از مشخصات بیشتر و کد سفارش ها به فایل کاتالوگ مراجعه نمایید. - مدل T HD LGR : شامل عدد ورودی با سایز M ، ابعاد : xx درجه حفاظتی IP - مدل T HD LGR : شامل عدد ورودی با سایز M ، ابعاد : xx درجه حفاظتی IP - مدل T HD LGR : شامل عدد ورودی ( عدد M و عدد M) ، ابعاد : xx درجه حفاظتی IP - مدل T HD LGR : شامل عدد ورودی ( عدد M و عدد M) ، ابعاد : xx درجه حفاظتی IP - مدل T HD LGR : شامل عدد ورودی ( عدد M و عدد M) ، ابعاد : xx درجه حفاظتی IP تمامی مدل ها ضد اشعه UV بوده و مواد است.فاده شده در آنها فاقد هالوژن می باشد. شرکت برنا نیروکاران (برنیکا) دارای نمایندگی رسمی شرکت ابو بترمن (OBO Bettermann) آلمان در زمینه خرید، فروش، مشاوره و پخش تجهیزات صنعتی و انواع جعبه تقسیم صنعتی فعالیت دارد.

با سلام این شرکت با توجه به نوع فعالییت خود به صورت ماهانه نیاز به عدد باکس فلزی به ابعاددر سانتی متر دارد .لطفاحداقل قیمت خود را جهت اطلاع اعلام فرمایید . شرکت شایان سازه البرز



( فروش ) های دیگر