فروش جعبه کارتن در اسلامشهر

Carton box-1
Carton box-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



محوطه‌های باستانی که هم دوره با محوطه‌های باستانی چشمه علی شهر ری، مرتضی گرد و تپه سیلک کاشان هستند مانند تپه مافین آباد و تپه نظام آباد با دارا بودن هفت هزار سال پیشینه تاریخی و فرهنگی از شهرت زیادی در مجامع علمی برخوردار بوده و از شاخص‌های تمدن پیش از اسلام در جهان شناخته می‌شود. همچنین تپه‌های باستانی پراکنده در سطح منطقه را می‌توان با محوطه‌های تاریخی مجاور آن در دشت بزرگ ری مقایسه کرد.

ایجاد کارخانه‌های بزرگ و قدیمی در اطراف محور جاده قدیم ساوه همچون کیان تایر، ایران خودرو دیزل، میهن، قایق سازی و غیره، موجب جذب مهاجران جویای کار و اسکان آن‌ها در این منطقه شهری در پیش و پس از انقلاب ایران بوده‌است. نبود برنامه‌ریزی کلان در ارتباط با این میزان از مهاجرت از طرفی موجب افزایش تراکم جمعیتی و ساختمانی شده و از سویی این شهرستان را به لحاظ سیاسی و جمعیتی و اجتماعی در جایگاه ویژه‌ای در نزدیکی کلانشهر تهران قرار داده‌است.

  تپه مافین آباد مربوط به هزاره ۵ و قبل از میلاد است. و در اسلامشهر، در حاشیه روستای مافین آباد اسلامشهر  ، جنوب شهرک قائمیه واقع شده و این اثر در تاریخ اسفند با شمارهٔ ثبت ۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.. حفاریهای علمی و باستان شناسی انجام شده طی سالهای قبل از وجود آثاری مربوط به دوره پیش از تاریخ خبر می دهد . هرچند که آثار دوره اسلامی نیز در سطوح تپه مشاهده شده که به اهمیت این منطقه از نظر باستان شناسی اشاره دارد . سفالینه های به دست آمده به همراه دیگر آثار و اشیاع تاریخی این تپه را در شمار تپه های ارزشمند پیش از تاریخی ( هزاره چهارم و پنجم پیش از میلاد) قرار داده است. .


به منظور کاهش هزینه ساخت کارتن برای است.ارت آپ ها و تولید کنند گان محترم اطلاعات قالب های موجود در بانک قالب کارتن گلبرگ در پنلی به نام قالب آماده کارتن در سایت قرار گرفته است.. مشتریان می توانند سایز مورد نیاز خود را در بین قالب های موجود با هر تلرانسی که مد نظر دارند جستجو کنند و آن را سفارش دهند. دقت کنید که است.فاده از قالب کارتن آماده می تواند هزینه اولیه را تا حد زیادی کاهش دهد. .برای ثبت سفارش کارتن بسته بندی چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

کارتن سازی گلبرگ باکس با است.فاده از ناوگان حمل و نقل مطمئن و است.فاده از ماشین های مناسب حمل کارتن ، اتاق بزرگ توانسته است. محصولات خود را به شهرستان های سرتاسر ایران بدون تغییر در شکل ، کیفیت  کارتن و با کمترین قیمت  ارسال کند.

روش‌های مختلفی برای بسته بندی محصولات وجود دارد ولی است.فاده از کارتن برای بسته بندی محصولات یک روش متداول می باشد که طرفداران زیادی هم دارد. علاوه‌بر این، با چاپ کارتن بسته بندی تولیدکننده می‌توان خلاقیت بیشتری در طراحی بسته بندی خود به‌خرج داد. این در صورتی است. که قیمت کارتن بسته بندی نسبت به سایر روش‌ها کمتر می باشد. چاپ و بسته بندی با کارتن برای مشتریان هم هزینه کمتری دارد. است.فاده از کارتن برای بسته بندی مثل کارتن لمینتی، باعث حفظ محصولات در برابر ضرب‌دیدگی می‌شود. از کارتن بسته بندی می‌توان برای محصولات مختلف مثل میوه، مواد بهداشتی، وسایل برقی و … است.فاده کرد و هیچ محدودیتی در است.فاده از آن وجود ندارد. همچنین کارتن بسته بندی وزن پایینی دارد و حمل‌ونقل محصولات را راحت‌تر می‌کند. به‌علاوه بارگیری آن هم آسان‌تر است.. برای خرید کارتن بسته بندی، می‌توانید به مغازه‌های فروش کارتن مراجعه کنید. راه دیگر برای خرید کارتن بسته بندی که اقتصادی‌تر است.، سفارش مستقیم از خود تولیدکننده است.. برای مثال صادرکنندگان و تجار می‌توانند طراحی بسته بندی و چاپ کارتن مورد نیازشان را به گلبرگ باکس سفارش دهند. شرکت کارتن سازی گلبرگ با طراحی بیش از کارتن برای مشتری، توانسته درصد رضایت مشتریان را جلب کند. طراحی بسته بندی به برندسازی محصول شما و فروش بیشتر آن کمک می‌کند. پس باید آن را به مجموعه‌ای مثل گلبرگ بسپارید تا بهترین نتیجه حاصل شود. گلبرگ باکس به برندسازی قدرتمند محصول شما کمک می‌کند. در بخش گلبرگ دیزاین، می‌توانید تا سه بار طرح مورد نظر برای محصولتان را تغییر و ویرایش دهید. همچنین نمونه‌های طراحی بسته بندی توسط گلبرگ دیزاین را می‌توانید در سایت گلبرگ باکس مشاهده کنید.



( فروش ) های دیگر