مشاوره و اجرا جعبه کارتن در دماوند

Carton box-1
Carton box-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



اولین کسی که ادعای صعود به دماوند را کرده‌، ابودلف خزرجی است. که در سفرنامه خود به صعودش اشاره کرده و شرحی از قله دماوند داده است.. پس از وی قزوینی، مسعودی، ابن فقیه و نیز ناصر خسرو اشاراتی به موقعیت صعود دماوند داشته‌اند. در زمان‌های قدیم عده‌ای خود را به قلهٔ دماوند رسانیده بودند. ناصر خسرو در سفرنامه اش نوشته است.:

دامنه کوه دماوند در ارتفاع تا ۵ متری کاملا پوشیده از شقایق است.. این شقایق منحصربه‌فرد در دنیا شناخته شده و با نام شقایق لار و رینه در کتاب‌های معتبر گیاه‌شناسی جهان به ثبت رسیده است.. همچنین این منطقه از لحاظ مرتع و چراگاه بسیار غنی است.؛ حتی در ارتفاعات بلند دماوند نیز (زیر چهار هزار متر) از این بابت فقر چندانی وجود ندارد؛ ولی متاسفانه چرای بیش از حد دام‌ها، معدن کاوی و جاده‌کشی این شکوه بی‌نظیر را در معرض آسیب‌های جدی قرار داده است.. ارتفاع  تا ۵ متری دامنه‌ی این کوه است.وار در فصل بهار با فرشی از شقایق پوشیده می‌شود که متاسفانه این دشت نیز در معرض خطر جدی زباله‌های تولیدی توسط بازدیدکنندگان است..

روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در شهر رینه لاریجان شهرستان آمل برگزار می‌کنند. این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است..


برای تماس با گلبرگ باکس می توانید با شماره و تماس بگیرید.همچنین می توانید از طریق راه های ارتباطی دیگر مانند واتساپ، تلگرام، فیسبوک، اینستاگرام، ایمیل با گلبرگ باکس در ارتباط باشید. در برخی موارد نیز می توانید شماره خود را در قسمت تماس سایت وارد کنید تا همکاران گلبرگ باکس در وقت مقتضی با شما تماس بگیرند. .آیا گلبرگ باکس مشاوره تلفنی می دهد؟

صنعت کارتن یکی از صنایع زیر مجموعه چاپ و بسته بندی میباشد که تولید انواع جعبه و کارتن بسته بندی در آن انجام میگیرد. درون یک کارخانه کارتن سازی باید یکسری از نکات را سرلوحه کار خویش قرار دهید تا بتوانید در این صنعت موفق باقی بمانید.

– جعبه های فوق العاده محکم: کارتن های ۵ لایه در فلوت های BC و EB که درجه مقاومت لبه های آن در برابر مچاله شدگی حداقل ۵ ست (۵ECT ) . وزن آن نباید بیشتر از ۵ کیلوگرم و ابعاد کلی آن بیش از سانتی متر باشد." } },{ "@type": "Question", "name": "آیا از گلبرگ باکس سفارش قالب آماده کارتن را نیز امکان پذیر است.؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "به منظور کاهش هزینه ساخت کارتن برای است.ارت آپ ها و تولید کنند گان محترم اطلاعات قالب های موجود در بانک قالب کارتن گلبرگ در پنلی به نام قالب آماده کارتن در سایت قرار گرفته است.. مشتریان می توانند سایز مورد نیاز خود را در بین قالب های موجود با هر تلرانسی که مد نظر دارند جستجو کنند و آن را سفارش دهند. دقت کنید که است.فاده از قالب کارتن آماده می تواند هزینه اولیه را تا حد زیادی کاهش دهد." } },{ "@type": "Question", "name": "برای ثبت سفارش کارتن بسته بندی چه مواردی را باید در نظر گرفت؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "هنگام ثبت سفارش در کارتن سازی باید موارد مانند ابعاد محصول(طول، عرض، ارتفاع) ، مدل جعبه ، نوع چاپ ، نوع پوشش ، تعداد تیراژ جعبه برای ثبت سفارش کارتن بسته بندی بصورت دقیق مشخص شود." } },{ "@type": "Question", "name": "قیمت کارتن در گلبرگ باکس چطور محاسبه می شود؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "کارتن سازی گلبرگ ، آماده خدمت‌رسانی به تولید کنندگان محترم با نازلترین قیمت می‌ باشد. برای محاسبه ورق به کار رفته برای تولید کارتن در کارتن سازی گلبرگ باکس از فرمول زیر است.فاده می شود : طول کارتن × عرض کارتن × قیمت ورق خام کارتن = قیمت ورق کارتن" } },{ "@type": "Question", "name": ".آیا کارتن سازی گلبرگ باکس از شهرستان ها سفارش قبول می کند؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "کارتن سازی گلبرگ باکس با است.فاده از ناوگان حمل و نقل مطمئن و است.فاده از ماشین های مناسب حمل کارتن ، اتاق بزرگ توانسته است. محصولات خود را به شهرستان های سرتاسر ایران بدون تغییر در شکل ، کیفیت کارتن و با کمترین قیمت ارسال کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر