فروش جعبه کارتن در رودهن

Carton box-1
Carton box-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



روستاهای رودهن از بهترین جاهای دیدنی این شهر هستند. روستاهای سرسبز و ییلاقی در شمال رودهن قرار دارند و مانند لواسانات دارای امکانات رفاهی برای پذیرایی از مسافران و گردشگران هستند. در این روستاها می‌توانید طبیعت‌گردی کنید و حسابی از حال و هوای شهر فاصله بگیرید. جالب است. بدانید که روستاهای رودهن از جمله آردینه، وسکاره و روستای جورد قدمتی هزار ساله دارند. حمام و خانه‌های تاریخی این روستاها جاذبه‌های تاریخی رودهن به حساب می‌آیند. در این بخش از معرفی رودهن توصیه می‌کنیم، اگر قصد سفر به این شهر را دارید، خوب است. قدری از مرکز آن فاصله بگیرید و به روستاهای اطراف شهر که طبیعتی بکر و دلفریب دارند، سر بزنید. این روستاها به دلیل همسایگی با آمل مازندران، بسیار خوش آب‌و‌هوا و سرسبز هستند و بافت قدیمی آن‌ها کاملا حفظ شده است..

باغچه ستوران زیتون یکی از بهترین رستوران‌های رودهن است. که مجهز به آلاچیق‌ها و کلبه‌های اختصاصی است. که قابل رزرو بوده و امکان برگزاری جشن تولد هم در کلبه‌ها وجود دارد.  البته این رستوران، برای افرادی که نمی‌خواهند روی زمین بنشینند، محیطی سرپوشیده با ظرفیت بالا و دکوراسیون شیکی هم دارد.

دشت سیاه پالاس دارای طبیعت دست نخورده و فضایی پوشیده از گل های لاله سرخ و شقایق و زنبق وحشی و انواع گیاهان دارویی مانند خرگوشک، مریم گلی،شیرین بیان،  قارچ کوهی، سبزی کوهی، و جانوران مختلف مانند گرگ، شغال، روباه، گربه وحشی، قوچ کوهی، مار، مارمولک، موش صحرایی و عقاب است..


اگر تاجر هستید و می‌خواهید محصولات خود را به بهترین شکل صادر کنید، اگر کسب‌وکاری دارید که طراحی بسته بندی برایتان اهمیت دارد، اگر می‌خواهید چاپ کارتن انجام دهید، می‌توانید از سایت گلبرگ باکس سفارش خود را ثبت کنید. با سفارش از سایت گلبرگ باکس، هم واسطه‌ها بین تولیدکننده و مشتری حذف می‌شوند و هم از قیمت و کیفیت کارتن بسته بندی اطمینان‌خاطر خواهید داشت. در سایت گلبرگ باکس همچنین امکان انتخاب قالب‌های آماده برای کارتن وجود دارد. اگر قصد خرید کارتن بسته بندی برای محصولات خود دارید، می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان گلبرگ باکس است.فاده کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید. گلبرگ باکس برای کاهش هزینه ساخت کارتن برای تولیدکنندگان و است.ارتاپ‌های مختلف اطلاعات قالب‌های آماده موجود را در بانک قالب کارتن گلبرگ قرار داده‌است. دارندگان است.ارتاپ‌ها و تولیدکنندگان می‌توانند سایز مدنظر خود را از بین قالب‌های موجود با هر تلرانسی، جستجو کرده و هزینه اولیه برای طراحی بسته بندی خود را کاهش دهند. در عصر حاضر، برای پیروز شدن در میدان رقابت‌ها باید اصول بازاریابی و تبلیغات را رعایت کرد. بار اصلی بازاریابی محصول را بسته بندی آن به‌عهده دارد. یک طراحی بسته بندی خلاقانه، روح و روان مشتری را نشانه می‌گیرد و می‌تواند مشتریان را مجاب به خریدن آن محصول کند. بسته بندی هم در فروش آنلاین و هم در فروش حضوری بسیار اهمیت دارد. یک بسته بندی خلاقانه و باکیفیت، می‌تواند مشتریان را مجاب کند که آن محصول را باید بخرند! گاهی برخی طراحی بسته بندی محصولات آن‌قدر زیباست که مشتریان بسته بندی آن را تا مدت‌ها نگهداری می‌کنند. برای مثال اگر شما در زمینه چاپ عکس کار می‌کنید، است.فاده از یک کارتن بسته بندی که مشتری بعدا بتواند از آن به‌عنوان قاب است.فاده کند، بسیار خلاقانه است. و فروش شما را چند برابر می‌کند.

هم چنین با رویه لمینت و خدمات پس از چاپ مثل سلفون آمادگی و مقاومت کارتن را برای نگهداری محصولات درون انبار یا کانتینرهای یخچال دار بالا ببرند. یک کارتن سازی برای تولید همه موارد گفته شده به یکسری از تجهیزات و ماشین آلات نیازمند است. که در واقع بدون آنها

-چاپ فلکسو یک فرایند چاپ به وسیله یک صفحه انعطاف پذیر بنام کلیشه چاپ است. که خود کلیشه از جنس ژلاتین بوده که عمل چاپ را انجام میدهد. قیمت کلیشه چاپ با مقدار ژلاتین مصرفی و تعداد رنگ های مصرف شده محاسبه می شود و در تعریف کلی از چاپ فلکسو می توان گفت چاپ مستقیم بر روی کارتن است..



( فروش ) های دیگر