مشاوره و اجرا جعبه کارتن در رودهن

Carton box-1
Carton box-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



روستاهای رودهن از بهترین جاهای دیدنی این شهر هستند. روستاهای سرسبز و ییلاقی در شمال رودهن قرار دارند و مانند لواسانات دارای امکانات رفاهی برای پذیرایی از مسافران و گردشگران هستند. در این روستاها می‌توانید طبیعت‌گردی کنید و حسابی از حال و هوای شهر فاصله بگیرید. جالب است. بدانید که روستاهای رودهن از جمله آردینه، وسکاره و روستای جورد قدمتی هزار ساله دارند. حمام و خانه‌های تاریخی این روستاها جاذبه‌های تاریخی رودهن به حساب می‌آیند. در این بخش از معرفی رودهن توصیه می‌کنیم، اگر قصد سفر به این شهر را دارید، خوب است. قدری از مرکز آن فاصله بگیرید و به روستاهای اطراف شهر که طبیعتی بکر و دلفریب دارند، سر بزنید. این روستاها به دلیل همسایگی با آمل مازندران، بسیار خوش آب‌و‌هوا و سرسبز هستند و بافت قدیمی آن‌ها کاملا حفظ شده است..

قیمت یک واحد آپارتمان معمولی با متراژ متر در مرکز شهر از قیمت میلیون تومان شروع شده و قیمت یک خانه ویلایی یا آپارتمان لوکس با ویوی بی نظیر و آب وهوای کوهستانی و کلید نخورده و فول امکانات (سونا، است.خر، جکوزی، پارکینگ مسقف، پکیج، کاغذ دیواری،آیفون تصویری، سرویس ایرانی و فرنگی و حمام مهمان، آسانسور، انباری، برق اضطراری) تا میلیارد تومان هم می رسد و این قیمت براساس امکاناتی که آن ملک دارد متغیر و رو به افزایش است..

علاوه بر این وجود دانشگاه آزاد اسلامی، رودهن را به قطب تحصیلات تکمیلی در شرق است.ان تهران، تبدیل کرده است. و از سال    تا کنون نقش مهم و اساسی در عمران و آبادانی این بخش داشته و به رونق صنعتی و اقتصادی منطقه پیرامون خود کمک کرده است..


در گروه کارگاه های جعبه سازی و کارتن سازی آروین علاوه بر جعبه و کارتن های معمول و متداول در بازار این شرکت با بهره گیری از متخصصان طراحی صنعتی و گرافیک اقدام به ابداعات بی بدیل در زمینه بسته بندی های مختلف نظیر جعبه های کابل مخابراتی j-Y(st)Y و برای اولین بار جعبه خرما به صورت امروزی را تولید و به بازار جهانی عرضه کرده است..

برای تماس با گلبرگ باکس می توانید با شماره و تماس بگیرید.همچنین می توانید از طریق راه های ارتباطی دیگر مانند واتساپ، تلگرام، فیسبوک، اینستاگرام، ایمیل با گلبرگ باکس در ارتباط باشید. در برخی موارد نیز می توانید شماره خود را در قسمت تماس سایت وارد کنید تا همکاران گلبرگ باکس در وقت مقتضی با شما تماس بگیرند. .آیا گلبرگ باکس مشاوره تلفنی می دهد؟

-چاپ فلکسو یک فرایند چاپ به وسیله یک صفحه انعطاف پذیر بنام کلیشه چاپ است. که خود کلیشه از جنس ژلاتین بوده که عمل چاپ را انجام میدهد. قیمت کلیشه چاپ با مقدار ژلاتین مصرفی و تعداد رنگ های مصرف شده محاسبه می شود و در تعریف کلی از چاپ فلکسو می توان گفت چاپ مستقیم بر روی کارتن است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر