مشاوره و اجرا جعبه کارتن در شهر جدید اندیشه

Carton box-1
Carton box-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.

اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.


هزینه کم در تولید کارتن است.فاده آن را به صرفه کرده است. همچنین قابلیت حمل و نقل بدلیل سبک بودن کارتن مورد است.قبال قرار میگیرد و شاید بتوان گفت به دلیل است.فاده از طراحی و چاپ و داشتن ابعاد مختلف درخواستی و چاپ لوگو و برند خاص در است.فاده از کارتن به فروش و بازاریابی محصول تولیدی کمک فراوانی میکند. قابل ذکر است. به خاطر بازیافت کارتن به محیط زیست باعث حفظ محیط زیست میگردد و همچنین  است.فاده از کارتن در حفظ و نگهداری محصول و مقاوت بر اثر ضربه تاثیر دارد.

روش‌های مختلفی برای بسته بندی محصولات وجود دارد ولی است.فاده از کارتن برای بسته بندی محصولات یک روش متداول می باشد که طرفداران زیادی هم دارد. علاوه‌بر این، با چاپ کارتن بسته بندی تولیدکننده می‌توان خلاقیت بیشتری در طراحی بسته بندی خود به‌خرج داد. این در صورتی است. که قیمت کارتن بسته بندی نسبت به سایر روش‌ها کمتر می باشد. چاپ و بسته بندی با کارتن برای مشتریان هم هزینه کمتری دارد. است.فاده از کارتن برای بسته بندی مثل کارتن لمینتی، باعث حفظ محصولات در برابر ضرب‌دیدگی می‌شود. از کارتن بسته بندی می‌توان برای محصولات مختلف مثل میوه، مواد بهداشتی، وسایل برقی و … است.فاده کرد و هیچ محدودیتی در است.فاده از آن وجود ندارد. همچنین کارتن بسته بندی وزن پایینی دارد و حمل‌ونقل محصولات را راحت‌تر می‌کند. به‌علاوه بارگیری آن هم آسان‌تر است.. برای خرید کارتن بسته بندی، می‌توانید به مغازه‌های فروش کارتن مراجعه کنید. راه دیگر برای خرید کارتن بسته بندی که اقتصادی‌تر است.، سفارش مستقیم از خود تولیدکننده است.. برای مثال صادرکنندگان و تجار می‌توانند طراحی بسته بندی و چاپ کارتن مورد نیازشان را به گلبرگ باکس سفارش دهند. شرکت کارتن سازی گلبرگ با طراحی بیش از کارتن برای مشتری، توانسته درصد رضایت مشتریان را جلب کند. طراحی بسته بندی به برندسازی محصول شما و فروش بیشتر آن کمک می‌کند. پس باید آن را به مجموعه‌ای مثل گلبرگ بسپارید تا بهترین نتیجه حاصل شود. گلبرگ باکس به برندسازی قدرتمند محصول شما کمک می‌کند. در بخش گلبرگ دیزاین، می‌توانید تا سه بار طرح مورد نظر برای محصولتان را تغییر و ویرایش دهید. همچنین نمونه‌های طراحی بسته بندی توسط گلبرگ دیزاین را می‌توانید در سایت گلبرگ باکس مشاهده کنید.

در ابتدا بهتر است. بدانیم کارتن چند لایه به چه معنا است.. کارتن‌ها معمولاً از جنس سلولز و کاغذ هستند و از بازیافت کاغذها و مقواهای باطل به وجود می‌آیند. همچنین می‌توان از کارتن‌های است.فاده شده، نوعی خمیر تولید کرد تا دوباره برای تولید کارتن‌های جدید است.فاده شود. همان طور که می‌بینید کارتن‌ها پتانسیل بازیافت بسیار بالایی دارند به همین دلیل یکی از رایج ترین انواع بسته‌بندی می‌باشد. کارتن‌های چند لایه در واقع از دو نوع لایه صاف و لایه چین‌دار به وجود آمده اند اصطلاحاً به لایه چین دار فلوت گفته می‌شود. هرچه تعداد لایه‌های کارتن بیشتر باشد مقاومت و است.حکام کارتن نیز افزایش می‌یابد



( مشاوره و اجرا ) های دیگر