فروش جعبه کارتن در شهر ری

Carton box-1
Carton box-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



شهر ری در طول تاریخ نام‌‌های بسیاری را به خود گرفته است. که راکس، راگز، رغه، ارشکیه، ری شهر، ام البلاد و&#; از جمله این اسامی تاریخی هستند. بر طبق نوشته‌های موجود در اوستا، شهر ری را سیزدهمین شهری می‌دانند که در جهان ساخته شده است. و سکونت انسان‌ها در آن به حدود هشت هزار سال پیش از پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد.

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

شهر ری یکی از شهرهای معتدل و خشک ایران محسوب می‌شود که در بعضی روزهای تابستان حداکثر دمای آن درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است.، در حالی که پایین‌ترین دمای محاسبه شده در این شهر به منفی درجه سانتی گراد نیز می‌رسد. میانگین بارش‌های سالانه باران در شهر ری چیزی در حدود میلی لیتر اندازه گیری شده است..


البته با توجه قیمت فوق العاده رقابتی کارتن سازی گلبرگ باکس، با در نظر گرفتن کرایه ماشین همچنان قیمت ورق و کارتن ها در این مجموعه بسیار اقتصادی می باشد." } },{ "@type": "Question", "name": "آیا کارتن سازی گلبرگ باکس معتبر است. ؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "کارخانه کارتن سازی گلبرگ با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و گردآوری کادر فنی مجرب به عنوان تولیدکننده کارتن های با کیفیت شناخته شده است.. این کارتن سازی در راستای ارائه خدمت مطمئن به مشتریان خود مجوزهای لازم جهت فعالیت را از سازمان های مربوطه دریافت کرده است.. همچنین مجموعه گلبرگ باکس هدف خود را تمرکز بر اجرای خواسته های مشتریان و افزایش رضایتمندی آن ها، ارتقا سطح کیفیت کارتن ،بهبود مداوم مدیریت کیفیت و دستیابی به حداقل ضایعات، ضمانت انجام تعهدات در مقابل خریدار در حداقل زمان جهت خلق ارزش، تعهد و وفاداری (کارکنان، مشتریان) و توجه به شایسته سالاری قرار داده است.." } },{ "@type": "Question", "name": "آدرس کارتن سازی گلبرگ باکس کجاست؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "کارخانه : کرج – اتوبان کرج هشتگرد – بعد از شرکت ماموت – کوهسار – میدان شورای خیابان شهید اینانلو کارخانه کارتن سازی گلبرگ

به منظور کاهش هزینه ساخت کارتن برای است.ارت آپ ها و تولید کنند گان محترم اطلاعات قالب های موجود در بانک قالب کارتن گلبرگ در پنلی به نام قالب آماده کارتن در سایت قرار گرفته است.. مشتریان می توانند سایز مورد نیاز خود را در بین قالب های موجود با هر تلرانسی که مد نظر دارند جستجو کنند و آن را سفارش دهند. دقت کنید که است.فاده از قالب کارتن آماده می تواند هزینه اولیه را تا حد زیادی کاهش دهد. .برای ثبت سفارش کارتن بسته بندی چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

ماشین آلاتی مثل: انواع دستگاه دایکات ( پینگ پنگی، فکی و روتاری)، دستگاه چاپ فلکسو، دستگاه خط و چاک و برش، تسمه کش، منگنه زن، دستگاه لمینت ساز میتوانند از ماشین آلاتی باشند که مورد نیاز یک کارتن سازی میباشد. شما میتوانید برای آشنایی با راه اندازی یک کارتن سازی و انواع دستگاه های آن مقاله زیر را مطالعه کنید.



( فروش ) های دیگر