فروش جعبه کارتن در شهر سنگ تهران

Carton box-1
Carton box-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



گفته می شود سرانه مصرف سنگ‌های ساختمانی ایران در رتبه نخست جهانی قرار دارد بنابراین برای رفع این نیاز در شهر‌ها، بازار‌های سنگ کوچک و بزرگی تشکیل شده اند که نقش واسطه را بین کارخانه‌های سنگبری و مصرف کنندگان ایفا می کنند.

یکی از چالش‌هایی که خریداران سنگ های ساختمانی در تهران نیز با آن مواجه هستند، جستجوی مراکز خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی می باشد. فرقی نمی کند که به دنبال مرمت و بازسازی بنای خود باشید یا برای ساخت پروژه های خود نیاز به خرید 

فروش سنگ طبیعی در غرفه های یک بازار سنگ به مراتب بیشتر از انبارهای سنگ تکی است. و اغلب خریداران نیز ترجیح می دهند به جای مراجعه به چندین نمایشگاه یا انبار مختلف، به یک بازار سنگ مراجعه کرده تا بتوانند از بین تنوع بی شمار سنگ های طبیعی، سنگ دلخواه خود را خریداری نمایند.


در اخر قابل ذکر است. اجرای یک بسته بندی مناسب و با کیفیت چاپ بالا علاوه بر اینکه کالا را محافظت میکند باعث رضایت مشتریان و افزایش فروش شرکتها میشود . و این روش یکی از بهترین روشهای حفظ کالا تا مصرف نهایی است.. به طوری که شکیل بودن بسته بندی تاثیر مستقیم بر افزایش فروش محصولات دارد.

در ابتدا بهتر است. بدانیم کارتن چند لایه به چه معنا است.. کارتن‌ها معمولاً از جنس سلولز و کاغذ هستند و از بازیافت کاغذها و مقواهای باطل به وجود می‌آیند. همچنین می‌توان از کارتن‌های است.فاده شده، نوعی خمیر تولید کرد تا دوباره برای تولید کارتن‌های جدید است.فاده شود. همان طور که می‌بینید کارتن‌ها پتانسیل بازیافت بسیار بالایی دارند به همین دلیل یکی از رایج ترین انواع بسته‌بندی می‌باشد. کارتن‌های چند لایه در واقع از دو نوع لایه صاف و لایه چین‌دار به وجود آمده اند اصطلاحاً به لایه چین دار فلوت گفته می‌شود. هرچه تعداد لایه‌های کارتن بیشتر باشد مقاومت و است.حکام کارتن نیز افزایش می‌یابد

-چاپ فلکسو یک فرایند چاپ به وسیله یک صفحه انعطاف پذیر بنام کلیشه چاپ است. که خود کلیشه از جنس ژلاتین بوده که عمل چاپ را انجام میدهد. قیمت کلیشه چاپ با مقدار ژلاتین مصرفی و تعداد رنگ های مصرف شده محاسبه می شود و در تعریف کلی از چاپ فلکسو می توان گفت چاپ مستقیم بر روی کارتن است..



( فروش ) های دیگر