تولید و ساخت جعبه کارتن در شهرک صنعتی پایتخت

Carton box-1
Carton box-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



✅ شرکت های زیادی مانند شرکت های چیذرسولماز (آلوچه) تولید کننده لواشک &#; شرکت قاسم آباد و درستی (غذایی آماده و نیمه آماده) &#; بهبود غذایی یگانه تولید کننده چیپس &#; شرکت پونه تولید کننده پنیر پیتزا &#; صنایع غذایی پاکان (آلوچه) تولید کننده لواشک &#; شرکت سهندثابت (تنوری) تولید کننده کیک و کلوچه &#; شرکت لبنیات کندی تولید کننده انواع لبنیات &#; شرکت دیهیم داران و شرکت بهساب معطر تولید کننده انواع ادویه &#; شرکت جهان خوشنام ماکارون تولید کننده ماکارانی &#; در این شهرک صنعتی بوده و در حال حاضر اطلاعات بیشتری از آنها موجود نیست.

یکی از شهرکهای صنعتی تابع شرکت شهرک های صنعتی است.ان تهران بوده که عملیات اجرایی شهرک مذکور در سال در شرق است.ان تهران و ۵ کیلومتری شهر تهران در مساحت هکتار شروع گردیده و زمین صنعتی آن برابر ۵ هکتار می باشد که تاکنون هکتار آن واگذار و واحدهای صنعتی بزرگی در آن در حال فعالیت هستند.

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


به منظور کاهش هزینه ساخت کارتن برای است.ارت آپ ها و تولید کنند گان محترم اطلاعات قالب های موجود در بانک قالب کارتن گلبرگ در  پنلی به نام قالب آماده کارتن در سایت قرار گرفته است.. مشتریان می توانند سایز مورد نیاز خود را در بین قالب های موجود با هر تلرانسی که مد نظر دارند جستجو کنند و آن را سفارش دهند. دقت کنید که است.فاده از قالب کارتن آماده می تواند هزینه اولیه را تا حد زیادی کاهش دهد.

در ابتدا بهتر است. بدانیم کارتن چند لایه به چه معنا است.. کارتن‌ها معمولاً از جنس سلولز و کاغذ هستند و از بازیافت کاغذها و مقواهای باطل به وجود می‌آیند. همچنین می‌توان از کارتن‌های است.فاده شده، نوعی خمیر تولید کرد تا دوباره برای تولید کارتن‌های جدید است.فاده شود. همان طور که می‌بینید کارتن‌ها پتانسیل بازیافت بسیار بالایی دارند به همین دلیل یکی از رایج ترین انواع بسته‌بندی می‌باشد. کارتن‌های چند لایه در واقع از دو نوع لایه صاف و لایه چین‌دار به وجود آمده اند اصطلاحاً به لایه چین دار فلوت گفته می‌شود. هرچه تعداد لایه‌های کارتن بیشتر باشد مقاومت و است.حکام کارتن نیز افزایش می‌یابد

-چاپ لمینتی نوعی از چاپ که با چسباندن یک مقوا با چاپ افست به همراه پوشش سلفونی یا ورنی که منجر به محافظت بیشتر کالا در برابر ضربه و لرزش  است و از طرفی کیفیت چاپ در بسته بندی حفظ میگردد . معمولا این نوع بسته بندی ها بسیار شکیل و برای ارائه به بازارهای داخلی و خارجی بسیار مناسب هستند.



( تولید و ساخت ) های دیگر