فروش جعبه کارتن در شهریار

Carton box-1
Carton box-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی (Seyyed Mohammad Hossein Behjat Tabrizi)، یازدهم دی‌ماه سال در روستای خشگناب در حوالی تبریز چشم به جهان گشود. پدرش حاج میرآقا خشگنابی یکی از وکلای تبریز بود و مادرش خانم ننه نام داشت. او در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شد و هفت خواهر و پنج برادر داشت.

زندگی پر فراز و نشیب سید محمدحسین بهجت تبریزی سبب شد فیلم‌سازان مختلف آثاری را با اقتباس از زندگی او بسازند. شناخته‌ترین اثر ساخته‌شده بر اساس زندگی این شاعر پرآوازه مجموعه‌ی تلویزیونی «شهریار» بود که در سال  به کارگردانی کمال تبریزی ساخته شد. این مجموعه زندگی شهریار را در سه مقطع سنی جوانی، میان‌سالی و پیری به نمایش گذاشت و با است.قبال خوبی هم روبه‌رو شد. اردشیر رستمی و سیروس گرجستانی در این مجموعه در نقش شهریار به ایفای نقش پرداختند.

زبان مردم بومی شهرستان شهریار ترکی محلی بوده ، ولی زبان محاوره و گفتگوی عامه مردم فارسی می باشد که بیشتر مردم ساکن با آن تکلم می نمایند ، علاوه برزبان فارسی ، گویشهای آذری، گیلکی، کردی و لری به لحاظ مهاجرپذیری به ترتیب اهمیت در شهرستان رایج هستند .


صنعت کارتن یکی از صنایع زیر مجموعه چاپ و بسته بندی میباشد که تولید انواع جعبه و کارتن بسته بندی در آن انجام میگیرد. درون یک کارخانه کارتن سازی باید یکسری از نکات را سرلوحه کار خویش قرار دهید تا بتوانید در این صنعت موفق باقی بمانید.

-چاپ فلکسو یک فرایند چاپ به وسیله یک صفحه انعطاف پذیر بنام کلیشه چاپ است. که خود کلیشه از جنس ژلاتین بوده که عمل چاپ را انجام میدهد. قیمت کلیشه چاپ با مقدار ژلاتین مصرفی و تعداد رنگ های مصرف شده محاسبه می شود و در تعریف کلی از چاپ فلکسو می توان گفت چاپ مستقیم بر روی کارتن است..

در ابتدا بهتر است. بدانیم کارتن چند لایه به چه معنا است.. کارتن‌ها معمولاً از جنس سلولز و کاغذ هستند و از بازیافت کاغذها و مقواهای باطل به وجود می‌آیند. همچنین می‌توان از کارتن‌های است.فاده شده، نوعی خمیر تولید کرد تا دوباره برای تولید کارتن‌های جدید است.فاده شود. همان طور که می‌بینید کارتن‌ها پتانسیل بازیافت بسیار بالایی دارند به همین دلیل یکی از رایج ترین انواع بسته‌بندی می‌باشد. کارتن‌های چند لایه در واقع از دو نوع لایه صاف و لایه چین‌دار به وجود آمده اند اصطلاحاً به لایه چین دار فلوت گفته می‌شود. هرچه تعداد لایه‌های کارتن بیشتر باشد مقاومت و است.حکام کارتن نیز افزایش می‌یابد



( فروش ) های دیگر