مشاوره و اجرا جعبه کارتن در غرب تهران

Carton box-1
Carton box-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



سال یک اتفاق زیبا و مدرن در ستارخان فعلی افتاد و آن هم ساخت برج‌های سه‌گانه بود که با وقوع انقلاب و تغییر نام این محله به ستارخان، سردار ملی، ادامه احداث این برج‌ها در دهه شصت انجام شد. در حال حاضر محله ستارخان یکی از شاهراه‌های متصل کننده مرکز به غرب تهران است. و در کنار خانه‌های ویلایی، مراکز تجاری بی‌نظیر و آپارتمان‌های شیک در آن بسیار است.!

برای افرادی که می‌خواهند در است.ان تهران با قیمت مناسب ملک تهیه کنند، پیشنهاد می‌کنیم که حتما یکی از گزینه‌های اصلی خود را واحدهای مسکونی در شهرک چیتگر بدانید، تمامی دیوارهای این ساختمان‌ها و واحدهای آپارتمانی – مسکونی بر اساس است.انداردهای روز ساخته و طراحی شده‌اند، عایق‌های صدا، آتش سوزی و همین طور موارد ایمنی به صورت کامل در هنگام طراحی و معماری و عمران این ساختمان‌ها رعایت شده است..

همانطور که در مطالب بالا مطالعه کردید، این منطقه از پایتخت با محله های غرب تهران بسیار محبوب می باشند و در نتیجه به دلیل جمعیت بالای آن و همچنین توریست پذیر بودن آن، جاذبه های تفریحی و گردشگری بسیار زیادی در آن وجود دارد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به شهربازی سرپوشیده گنجینه شادی واقع در تهرانسر، موزه ی خودروهای تاریخی در جاده مخصوص کرج، ورزشگاه باشگاه نفت واقع در تهرانسر، بوستان قوری چای واقع در وردآورد، پارک گلریز در تهرانسر، باشگاه سوارکاری واقع در شهرک غزالی، بوستان نیلوفر، واقع در تهرانسر، پارک شهدای خبرنگار در ورد آورد، مجموعه ورزشی معلم در جاده مخصوص کرج، مقبره الشعرای پارک گلریز در تهرانسر، مقبره الشهدای شهرک غزالی، پارک شهدا در وردآورد، پارک اقاقیا در جاده مخصوص، پارک نرگس در تهران سر، پارک مریم در شهرک آزادی، پارک ریما در تهرانسر، پارک بهار در تهرانسر، اشاره کرد.


کارخانه کارتن سازی گلبرگ با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و گردآوری کادر فنی مجرب به عنوان تولیدکننده کارتن های با کیفیت شناخته شده است.. این کارتن سازی در راستای ارائه خدمت مطمئن به مشتریان خود مجوزهای لازم جهت فعالیت را از سازمان های مربوطه دریافت کرده است.. همچنین مجموعه گلبرگ باکس هدف خود را تمرکز بر اجرای خواسته های مشتریان و افزایش رضایتمندی آن ها، ارتقا سطح کیفیت کارتن ،بهبود مداوم مدیریت کیفیت و دستیابی به حداقل ضایعات، ضمانت انجام تعهدات در مقابل خریدار در حداقل زمان جهت خلق ارزش، تعهد و وفاداری (کارکنان، مشتریان) و توجه به شایسته سالاری قرار داده است..

– تولید کارتن بسته بندی میوه صادراتی", "thumbnailUrl": "https://golbargbox.com/wp-content/uploads/ezgif.com-gif-maker--x.png", "uploadDate": "--", "duration": "PTMS", "publisher": { "@type": "Organization", "name": "golbargbox", "logo": { "@type": "ImageObject", "url": "https://golbargbox.com/wp-content/uploads/logo-.png", "width": , "height": } }, "contentUrl": "https://golbargbox.com/", "embedUrl": "https://www.namasha.com/v/TqbuaM/%D%%D%B%D%B%D%%DB%C_%DA%A%D%A%D%B%D%AE%D%A%D%%D%_%DA%A%D%A%D%B%D%AA%D%_%D%B%D%A%D%B%DB%C_%DA%AF%D%%D%A%D%B%DA%AF_%D%A%D%A%DA%A%D%B" }

-چاپ لمینتی نوعی از چاپ که با چسباندن یک مقوا با چاپ افست به همراه پوشش سلفونی یا ورنی که منجر به محافظت بیشتر کالا در برابر ضربه و لرزش  است و از طرفی کیفیت چاپ در بسته بندی حفظ میگردد . معمولا این نوع بسته بندی ها بسیار شکیل و برای ارائه به بازارهای داخلی و خارجی بسیار مناسب هستند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر