فروش جعبه کارتن در قرچک

Carton box-1
Carton box-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



کشف بسیاری از کوره‌های متعدد تولید سفال و نیز پیدا شدن چرخ سفالگری با است.وانه ای از شاخ حیوانات در تپه پردیس قرچک متعلق به دوره سیلک دو، هزاره پنجم پیش از میلاد جامعه باستان‌شناسی فلات مرکزی را با اسرار بسیاری از زندگی آن دوران روبرو کرد.

به گفته بسیاری از باستان شناسان و محققانی که در تپه پردیس فعالیت کرده‌اند، این منطقه یکی از قدیمی‌ترین آثار تاریخی است. که تمدن بشری را در عصری نشان می‌دهد که انسان با درک صحیح از زندگی گروهی، به ساخت ابزارهای زندگی متمدن روی آورده‌است.

قرچک یکی از شهر زیر مجموعه شهرستان قرچک در است.ان تهران محسوب می شود که به دلیل مجاورت و نزدیکی به جنوب شهر تهران و شهر ری، بسیاری از افراد آن را به عنوان محله یا منطقه ای از تهران در نظر می گیرند. یکی از پر سرچ ترین سوالات در خصوص قرچک جمله "قرچک منطقه چند تهران است." می باشد. این جمله از پایه اشتباه است.، چرا که قرچک در محدود شهری تهران قرار نمی گیرد. در واقع می توان گفت قرچک یک محله نیست و به عنوان یک شهر در جنوب است.ان تهران واقع شده است.. 


کارتن سازی (کارتون سازی) گلبرگ جاوید خدمات متنوعی به مشتریان خود در زمینه چاپ و بسته بندی ارائه می دهد. ما در اینجا برخی از خدمات این مجموعه بزرگ را معرفی میکنم. شرکت صنایع بسته بندی گلبرگ جاوید علاوه بر این بستری را فراهم آورده است. تا مشتریان عزیز بتوانند در کمتر از دقیقه و به صورت آنلاین

در حالت کلی کلمه لمینیت (Laminate) به معنای چسباندن می‌باشد. بنابراین به چسباندن لایه‌های مختلف بر روی کاغذ،مقوا و یا … لمینیت کردن گفته می‌شود. در فرآیند لمینیت کردن معمولا لایه‌های مختلفی از جمله مقوای چاپ شده، لایه نایلونی و ….لمینت می‌شود. به کارتن‌هایی که بر روی آن‌ها لایه محافظی چسبانده می‌شود، کارتن لمینیتی گفته می‌شود. به عبارتی دیگر لمینیت پوششی است. که بر روی کارتن تولید شده چسبانده می‌شود و از آن در برابر نور، نفوذ آب و رطوبت، پارگی و … محافظت می‌کند. پوشش‌های لمینیتی از جنس کاغذ و پلاستیک تهیه می‌شوند و همین ترکیب سبب می‌شود تا جنسی مقاوم و قابل قبولی داشته باشند. علاوه بر این موضوع طراحی‌ و چاپ انجام شده بر روی لایه‌های لمینیتی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.. در نتیجه برای کسانی که به دنبال یک بسته‌بندی مقاوم و بی‌نقض هستند، است.فاده از کارتن لمینیتی توصیه می‌شود

-چاپ لمینتی نوعی از چاپ که با چسباندن یک مقوا با چاپ افست به همراه پوشش سلفونی یا ورنی که منجر به محافظت بیشتر کالا در برابر ضربه و لرزش  است و از طرفی کیفیت چاپ در بسته بندی حفظ میگردد . معمولا این نوع بسته بندی ها بسیار شکیل و برای ارائه به بازارهای داخلی و خارجی بسیار مناسب هستند.



( فروش ) های دیگر