مشاوره و اجرا جعبه کارتن در قرچک

Carton box-1
Carton box-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



آثار تاریخی قرچک به‌ این تپه‌ها و کوره پزخانه‌ها محدود نمی‌شود و پل قدیمی ‌باقرآباد نیز یکی از آثار تاریخی این شهرستان است.. این پل که بر روی رودخانه جاجرود قرار دارد، هدایت کانال خشتی آب را‌ عهده‌دار است. و زمین‌های کشاورزی منطقه را سیراب می‌کند. پلی آجری با دهانه قوسی به طول ۵ متر که در اواخر قاجار ساخته شده و به مدت یک قرن مسیر دسترسی ورامینی‌ها به تهران بوده‌ است.. این پل در سال شاهد به خاک و خون کشیدن مردمی ‌کفن پوش در قیام ۵ خرداد به جهت حمایت از آیت الله خمینی (ره) و دفاع از مرجعیت شیعه نیز بوده است..

دسترسی از قرچک به تهران و بالعکس ساده است.. با تبدیل قطار حومه‌ای قرچک به مترو این دسترسی راحت تر هم خواهد شد. در حال حاضر قرچک مترو ندارد اما این شهر دارای ایستگاه های مترو مختلفی در نزدیکی خودش است. که به وسیله اتوبوس های شرکت واحد یا تاکسی های خطی به راحتی میتوان به قرچک رفت وآمد کرد. از جمله این ایستگاه ها می توان به ایستگاه شهر ری و ایستگاه مترو جوانمرد قصاب اشاره کرد. 

پل معروفی در منطقه باقرآباد این شهر نیز وجود دارد که به دلیل کشته شدن تعدادی که با قصد اعتراض به بازداشت روح‌الله خمینی در روز ۵ خرداد ورامین و پیشوا را ترک گفته و به سمت تهران عزیمت داشته و از روی این پل افتاده و پراکنده شدند، این پل به پل ۵ خرداد معروف است.. ساخت این پل قدیمی آجری به دوره پهلوی اول بازمی‌گردد. در قرچک یک قنات از شمال تا جنوب این شهر وجود داشته که به قنات ولی آباد معروف است. و خیابان ولی آباد در کنار آن شکل گرفته که امروزه جز در کنار خط آهن و به دلیل ایجاد مشکل اثری از آن نیست. خط آهن سراسری (تهران، مشهد) جنوب این شهر را به صورت کلی طی می‌کند و مانع پیشروی این شهر به سمت جنوب شده‌ است..


در اخر قابل ذکر است. اجرای یک بسته بندی مناسب و با کیفیت چاپ بالا علاوه بر اینکه کالا را محافظت میکند باعث رضایت مشتریان و افزایش فروش شرکتها میشود . و این روش یکی از بهترین روشهای حفظ کالا تا مصرف نهایی است.. به طوری که شکیل بودن بسته بندی تاثیر مستقیم بر افزایش فروش محصولات دارد.

دفتر مرکزی : کرج – مهرویلا،خیابان درختی،نبش بلوار معلم،ساختمان اورانوس،طبقه دوم واحد" } },{ "@type": "Question", "name": "شماره تلفن کارتن سازی گلبرگ باکس چیست ؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "برای تماس با گلبرگ باکس می توانید با شماره و تماس بگیرید.همچنین می توانید از طریق راه های ارتباطی دیگر مانند واتساپ، تلگرام، فیسبوک، اینستاگرام، ایمیل با گلبرگ باکس در ارتباط باشید. در برخی موارد نیز می توانید شماره خود را در قسمت تماس سایت وارد کنید تا همکاران گلبرگ باکس در وقت مقتضی با شما تماس بگیرند." } },{ "@type": "Question", "name": "آیا گلبرگ باکس مشاوره تلفنی می دهد؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "در مجموعه گلبرگ باکس امکان مشاوره رایگان برای مشتریان از طریق شماره های – - - امکان پذیر می باشد. مشتریان می توانند سوالات خود را پیرامون نوع سفارش خود با مشاوران و کارشناسان گلبرگ باکس مطرح کنند." } },{ "@type": "Question", "name": "چگونه از گلبرگ باکس قیمت را است.علام کنیم؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "شرکت صنایع بسته بندی گلبرگ باکس بستری را فراهم آورده است. که مشتریان عزیز می توانند در کمتر از دقیقه و به صورت آنلاین است.علام قیمت کارتن را انجام دهند." } },{ "@type": "Question", "name": "گلبرگ باکس چه خدماتی را ارائه می دهد؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "کارتن سازی گلبرگ باکس در زمینه چاپ و بسته بندی به مشتریان خود خدمات متنوعی را به شرح زیر ارائه می دهد.

– تولید کارتن بسته بندی میوه صادراتی", "thumbnailUrl": "https://golbargbox.com/wp-content/uploads/ezgif.com-gif-maker--x.png", "uploadDate": "--", "duration": "PTMS", "publisher": { "@type": "Organization", "name": "golbargbox", "logo": { "@type": "ImageObject", "url": "https://golbargbox.com/wp-content/uploads/logo-.png", "width": , "height": } }, "contentUrl": "https://golbargbox.com/", "embedUrl": "https://www.namasha.com/v/TqbuaM/%D%%D%B%D%B%D%%DB%C_%DA%A%D%A%D%B%D%AE%D%A%D%%D%_%DA%A%D%A%D%B%D%AA%D%_%D%B%D%A%D%B%DB%C_%DA%AF%D%%D%A%D%B%DA%AF_%D%A%D%A%DA%A%D%B" }



( مشاوره و اجرا ) های دیگر