تولید و ساخت جعبه کارتن در لواسان

Carton box-1
Carton box-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



نژاد مردم بومی شهر لواسان و دیگر مناطق آن، آریایی و از شاخه ماد‌ها‌ است. که البته با گذشت زمان و مهاجرت اقوام ایرانی  در این منطقه، نژادهای دیگری هم در لواسان ساکن شدند. در گذشته مردم لواسان به زبان تاتی صحبت می‌کردند، اما به مرور زمان و تبدیل شدن لواسان به شهر، اکثر ساکنینش به جز اقوام قدیمی آن، به زبان فارسی معمولی صحبت می‌‌کنند.

سد لتیان یکی از تفرجگاه‌های سرسبز و مقاصد طبیعت‌گردی در نزدیکی شهر تهران است. که اهالی پایتخت بدون صرف هزینه و زمان زیادی می‌توانند، یک آخر هفته عالی را برای خود رقم بزنند. سد لتیان در ۵ کیلومتری شمال شرق پایتخت و در مسیر رود جاجرود واقع شده است. که آب آشامیدنی شهر را تامین می‌کند. ماهی‌گیری، طبیعت‌گردی، کوهنوردی در تپه‌های سرسبز و گشت‌وگذار در روستاهای اطراف از جمله تفریح‌های این محل هستند.

لواسان در شمال شرق تهران قرار گرفته است.. با توجه به اینکه لواسان در دره‌های اطراف تهران قرار دارد، هوای شهر به نسبت تهران خنک‌تر می‌باشد. لواسان پاییز‌ها و زمستان‌های سرد و اغلب همراه با بارش برف و باران دارد. بارش‌های لواسان از اواخر آبان‌ماه شروع می‌شود و تا اوایل فروردین ماه ادامه دارد. فصل بهار در لواسان مطبوع‌ترین هوای سال را دارد.دما هوا معتدل و بارش‌های گاه و بی‌گاه به خنکی هوا کمک می‌کند. لواسان در تابستان اما هوای خنک و خشک دارد. بالاترین دمای هوا در این فصل برای لواسان رقم می‌خورد. با این حال، تابستان هوای لواسان از تهران خنک‌تر است..


ماشین آلاتی مثل: انواع دستگاه دایکات ( پینگ پنگی، فکی و روتاری)، دستگاه چاپ فلکسو، دستگاه خط و چاک و برش، تسمه کش، منگنه زن، دستگاه لمینت ساز میتوانند از ماشین آلاتی باشند که مورد نیاز یک کارتن سازی میباشد. شما میتوانید برای آشنایی با راه اندازی یک کارتن سازی و انواع دستگاه های آن مقاله زیر را مطالعه کنید.

اگر تاجر هستید و می‌خواهید محصولات خود را به بهترین شکل صادر کنید، اگر کسب‌وکاری دارید که طراحی بسته بندی برایتان اهمیت دارد، اگر می‌خواهید چاپ کارتن انجام دهید، می‌توانید از سایت گلبرگ باکس سفارش خود را ثبت کنید. با سفارش از سایت گلبرگ باکس، هم واسطه‌ها بین تولیدکننده و مشتری حذف می‌شوند و هم از قیمت و کیفیت کارتن بسته بندی اطمینان‌خاطر خواهید داشت. در سایت گلبرگ باکس همچنین امکان انتخاب قالب‌های آماده برای کارتن وجود دارد.

هزینه کم در تولید کارتن است.فاده آن را به صرفه کرده است. همچنین قابلیت حمل و نقل بدلیل سبک بودن کارتن مورد است.قبال قرار میگیرد و شاید بتوان گفت به دلیل است.فاده از طراحی و چاپ و داشتن ابعاد مختلف درخواستی و چاپ لوگو و برند خاص در است.فاده از کارتن به فروش و بازاریابی محصول تولیدی کمک فراوانی میکند. قابل ذکر است. به خاطر بازیافت کارتن به محیط زیست باعث حفظ محیط زیست میگردد و همچنین  است.فاده از کارتن در حفظ و نگهداری محصول و مقاوت بر اثر ضربه تاثیر دارد.



( تولید و ساخت ) های دیگر