مشاوره و اجرا جعبه کارتن در ملارد

Carton box-1
Carton box-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



شهرستان ملارد، یکی از شهرستان‌های است.ان تهران می‌باشد. این شهرستان از بخش مرکزی، بخش صفادشت، منطقهٔ مارلیک و سرآسیاب تشکیل شده‌ است.. مرکز این شهرستان، شهر ملارد می‌باشد. شهرستان ملارد از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از مشرق با شهریار و از مغرب با ماهدشت هم‌جوار است..

بلوار رسلول اکرم محور دسترسی از ملارد به سمت کرج میباشد که تا ابتدای فردیس کشیده شده است. این خیابان در ابتدا یک خیابان بسیار مستهلک و دو لان بود و با توجه به روند رشد جمعیتی پاسخگوی میزان رفت آمد شهرواندان نبود و شهرداری ملارد آن را تبدیل به بلوار متری به طول متر در دوباند و هرباند تا لاین نمود تا مورد بهربرداری هم میهنان قرار گیرد

ملارد در جلگه و دشتی واقع شده که اطراف آن تمدن های بسیاری از عصر آهن و و تا اشکانیان و ساسانیان ، دوران پیش از تاریخ و حتی دوران اسلامی وجود دارد. مهمترین نقطه تاریخی که در حوزه حریم کنونی ملارد وجود دارد تپه باستانی بالکین در متری جنوب روستای مهرچین است. که وسعتی بیش از هکتار دارد سفال‌های به دست آمده از بالکین نشان از است.قرار فرهنگ عصر آهن ، و را دارد و میتوان گفت تمدنی بیش از هزار ساله دارد


صنعت کارتن یکی از صنایع زیر مجموعه چاپ و بسته بندی میباشد که تولید انواع جعبه و کارتن بسته بندی در آن انجام میگیرد. درون یک کارخانه کارتن سازی باید یکسری از نکات را سرلوحه کار خویش قرار دهید تا بتوانید در این صنعت موفق باقی بمانید.

هنگام ثبت سفارش در کارتن سازی باید موارد مانند ابعاد محصول(طول، عرض، ارتفاع) ، مدل جعبه ، نوع چاپ ، نوع پوشش ، تعداد تیراژ جعبه برای ثبت سفارش کارتن بسته بندی بصورت دقیق مشخص شود. .قیمت کارتن در گلبرگ باکس چطور محاسبه می شود؟

هزینه کم در تولید کارتن است.فاده آن را به صرفه کرده است. همچنین قابلیت حمل و نقل بدلیل سبک بودن کارتن مورد است.قبال قرار میگیرد و شاید بتوان گفت به دلیل است.فاده از طراحی و چاپ و داشتن ابعاد مختلف درخواستی و چاپ لوگو و برند خاص در است.فاده از کارتن به فروش و بازاریابی محصول تولیدی کمک فراوانی میکند. قابل ذکر است. به خاطر بازیافت کارتن به محیط زیست باعث حفظ محیط زیست میگردد و همچنین  است.فاده از کارتن در حفظ و نگهداری محصول و مقاوت بر اثر ضربه تاثیر دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر