فروش جعبه کارتن در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Carton box-1
Carton box-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


هزینه کم در تولید کارتن است.فاده آن را به صرفه کرده است. همچنین قابلیت حمل و نقل بدلیل سبک بودن کارتن مورد است.قبال قرار میگیرد و شاید بتوان گفت به دلیل است.فاده از طراحی و چاپ و داشتن ابعاد مختلف درخواستی و چاپ لوگو و برند خاص در است.فاده از کارتن به فروش و بازاریابی محصول تولیدی کمک فراوانی میکند. قابل ذکر است. به خاطر بازیافت کارتن به محیط زیست باعث حفظ محیط زیست میگردد و همچنین  است.فاده از کارتن در حفظ و نگهداری محصول و مقاوت بر اثر ضربه تاثیر دارد.

ماشین آلاتی مثل: انواع دستگاه دایکات ( پینگ پنگی، فکی و روتاری)، دستگاه چاپ فلکسو، دستگاه خط و چاک و برش، تسمه کش، منگنه زن، دستگاه لمینت ساز میتوانند از ماشین آلاتی باشند که مورد نیاز یک کارتن سازی میباشد. شما میتوانید برای آشنایی با راه اندازی یک کارتن سازی و انواع دستگاه های آن مقاله زیر را مطالعه کنید.

به منظور کاهش هزینه ساخت کارتن برای است.ارت آپ ها و تولید کنند گان محترم اطلاعات قالب های موجود در بانک قالب کارتن گلبرگ در پنلی به نام قالب آماده کارتن در سایت قرار گرفته است.. مشتریان می توانند سایز مورد نیاز خود را در بین قالب های موجود با هر تلرانسی که مد نظر دارند جستجو کنند و آن را سفارش دهند. دقت کنید که است.فاده از قالب کارتن آماده می تواند هزینه اولیه را تا حد زیادی کاهش دهد. .برای ثبت سفارش کارتن بسته بندی چه مواردی را باید در نظر گرفت؟



( فروش ) های دیگر