مشاوره و اجرا جعبه کارتن در پردیس

Carton box-1
Carton box-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



افشار، رئیس سازمان اراضی کشور، تصریح کرد: «برخی طرح‌ها، که حق اجازهٔ ساخت‌وساز در منابع ملی و کشاورزی را نداشته‌اند، به‌صورت کامل متوقف و ضمن جریمهٔ مجری طرح، پروژه به‌صورت کامل تخریب شده‌است، اما برخی دیگر از پرونده‌ها، مانند پدیدهٔ شاندیز، به‌دلیل انجام ندادن مراحل اداری و پرداخت نکردن حقوق بیت‌المال به‌صورت موقت متوقف شده‌اند. رئیس سازمان امور اراضی تأکید کرد: حفظ کاربریِ اراضی کشاورزی و جلوگیری از خردشدن آنها، یکی از وظایف سازمان امور اراضی به‌عنوان یک ارگان حاکمیتی است. و درصدد هستیم بتوانیم است.ان‌های در معرض این تخلف قانونی، مانند

در رابطه با خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های شخصی‌ساز که خیلی مشکلی وجود نداره و نسبت به بودجه و هدفتون میتونین خانه‌ی موردعلاقه خودتون‌ رو بسازین. اما در مورد مسکن مهر باید بسیار دقت کنین چون کوچکترین اشتباه، کافی‌ست تا شما هم جزء افراد ناراضی در این منطقه به شمار بیاین. برای خرید مسکن مهر باید به چند نکته حتما توجه کنین. 

شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.


ماشین آلاتی مثل: انواع دستگاه دایکات ( پینگ پنگی، فکی و روتاری)، دستگاه چاپ فلکسو، دستگاه خط و چاک و برش، تسمه کش، منگنه زن، دستگاه لمینت ساز میتوانند از ماشین آلاتی باشند که مورد نیاز یک کارتن سازی میباشد. شما میتوانید برای آشنایی با راه اندازی یک کارتن سازی و انواع دستگاه های آن مقاله زیر را مطالعه کنید.

-چاپ فلکسو یک فرایند چاپ به وسیله یک صفحه انعطاف پذیر بنام کلیشه چاپ است. که خود کلیشه از جنس ژلاتین بوده که عمل چاپ را انجام میدهد. قیمت کلیشه چاپ با مقدار ژلاتین مصرفی و تعداد رنگ های مصرف شده محاسبه می شود و در تعریف کلی از چاپ فلکسو می توان گفت چاپ مستقیم بر روی کارتن است..

-چاپ لمینتی نوعی از چاپ که با چسباندن یک مقوا با چاپ افست به همراه پوشش سلفونی یا ورنی که منجر به محافظت بیشتر کالا در برابر ضربه و لرزش  است و از طرفی کیفیت چاپ در بسته بندی حفظ میگردد . معمولا این نوع بسته بندی ها بسیار شکیل و برای ارائه به بازارهای داخلی و خارجی بسیار مناسب هستند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر