مشاوره و اجرا جعبه کارتن در پیشوا

Carton box-1
Carton box-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن

پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.


اگر تاجر هستید و می‌خواهید محصولات خود را به بهترین شکل صادر کنید، اگر کسب‌وکاری دارید که طراحی بسته بندی برایتان اهمیت دارد، اگر می‌خواهید چاپ کارتن انجام دهید، می‌توانید از سایت گلبرگ باکس سفارش خود را ثبت کنید. با سفارش از سایت گلبرگ باکس، هم واسطه‌ها بین تولیدکننده و مشتری حذف می‌شوند و هم از قیمت و کیفیت کارتن بسته بندی اطمینان‌خاطر خواهید داشت. در سایت گلبرگ باکس همچنین امکان انتخاب قالب‌های آماده برای کارتن وجود دارد.

برای تماس با گلبرگ باکس می توانید با شماره و تماس بگیرید.همچنین می توانید از طریق راه های ارتباطی دیگر مانند واتساپ، تلگرام، فیسبوک، اینستاگرام، ایمیل با گلبرگ باکس در ارتباط باشید. در برخی موارد نیز می توانید شماره خود را در قسمت تماس سایت وارد کنید تا همکاران گلبرگ باکس در وقت مقتضی با شما تماس بگیرند. .آیا گلبرگ باکس مشاوره تلفنی می دهد؟

-چاپ لمینتی نوعی از چاپ که با چسباندن یک مقوا با چاپ افست به همراه پوشش سلفونی یا ورنی که منجر به محافظت بیشتر کالا در برابر ضربه و لرزش  است و از طرفی کیفیت چاپ در بسته بندی حفظ میگردد . معمولا این نوع بسته بندی ها بسیار شکیل و برای ارائه به بازارهای داخلی و خارجی بسیار مناسب هستند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر