تولید و ساخت جعبه کارتن در چهاردانگه

Carton box-1
Carton box-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



منطقه چهاردانگه عبارت است. از شهرک حسین آباد، شهرک مطهری، افشین، بهشتی، چهاردانگه، قدس، ناصریه، گلشهر، ماهشهر ،پشمبافی و حسن‌آباد لقمانی. در سال ۸ خورشیدی روستاهای پلائین، عباس‌آباد، مرادآباد، ولی‌آباد، جعفرآباد جنگل، دینارآباد از دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه منتزع شده و به دهستان خلازیر بخش مرکزی شهرستان ری پیوستند.

اگر تولید کننده محصول هستید یا به دنبال شغلی در حوزه تولید مبلمان، تولید کابینت و &#;. می گردید می توانید به چهاردانگه برای موارد مختلفی مراجعه کنید. برای مثال اگر تولیدکننده ورق های ام دی اف هستید احتمالا برای خرید روکش پی وی سی لازم است. به این منطقه سری بزنید. اگر یک فرد معمولی هستید هم می توانید برای سفارش کابینت، مبلمان، یا خرید این موارد به بازار چهاردانگه مراجعه کنید.

اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.


کارخانه کارتن سازی گلبرگ با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و گردآوری کادر فنی مجرب به عنوان تولیدکننده کارتن های با کیفیت شناخته شده است.. این کارتن سازی در راستای ارائه خدمت مطمئن به مشتریان خود مجوزهای لازم جهت فعالیت را از سازمان های مربوطه دریافت کرده است.. همچنین مجموعه گلبرگ باکس هدف خود را تمرکز بر اجرای خواسته های مشتریان و افزایش رضایتمندی آن ها، ارتقا سطح کیفیت کارتن ،بهبود مداوم مدیریت کیفیت و دستیابی به حداقل ضایعات، ضمانت انجام تعهدات در مقابل خریدار در حداقل زمان جهت خلق ارزش، تعهد و وفاداری (کارکنان، مشتریان) و توجه به شایسته سالاری قرار داده است..

صنعت کارتن سازی بسته بندی و چاپ به طور کلی میتواند فرآیند های تولید پک های کارتنی و مقوایی و مراحل چاپ آنها را عنوان کرد که برای طراحی و تولیدشان از دستگاه های مختلف است.فاده میشود، که هر یک از این دستگاه ها برای راه اندازی خط تولید یک کارخانه کارتن سازی ضروری میباشد.

با پیدایش تمدن، انسان ها همواره در تلاش بوده اند که دارایی های خود را با بسته کردن نگهداری کنند.همزمان با پیدایش انقلاب صنعتی، بحث جابجایی و انتقال مواد و هم زمان آن صنعت بسته بندی پیشرفت های شگرفی کرد.در این ایام رقابت سنگینی برای فروش بین تجار و بازرگانان وجود داشت،این امر کمک بسیاری به پیشرفت صنایع بسته بندی کرد.



( تولید و ساخت ) های دیگر