شهر صنعتی فیروزکوه در است.ان تهران و شهرستان تهران واق شده است. .که از مساحت کل ۵ هکتار برخوردار است..قراردادهای منعقد شده و واحدهای صنعتی این شهرک واحد است. که این واحد به بهره برداری رسیده اند. لازم به ذکر است. که طرح در شهرک صنعتی فیروزکوه در حال ساخت است.
شهرک صنعتی فیروزکوه طرح های صنعتی قابل واگذاری واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: تهران مساحت کل شهرک(هکتار): مساحت فاز عملیاتی(هکتار): . مساحت صنعتی(هکتار): تعداد قراردادهای منعقده: مساحت واگذار شده(هکتار): تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: فاصله ها فاصله تا فرودگاه: کیلومتر فاصله تا راه آهن: کیلومتر فاصله تا مرکزاستان: کیلومتر فاصله تا نزدیکترین شهرستان: کیلومتر فاصله تا گمرک: کیلومتر فاصله تا نزدیکترین بندر: کیلومتر امکانات آب: دارد برق: دارد تلفن: دارد گاز: دارد دسترسی اینترنت (بدون نیاز به گرفتن پیش شماره): دارد تصفیه خانه فاضلاب: دارد پست فشار قوی: دارد اطلاعات تماس مدیر شهرک صنعتی: تلفن: - دورنگار: آدرس شهرک صنعتی: واقع در محور تهران- فيروزكوه ؛ كيلومتر بعد از شهر فيروزكوه در فاصله كيلومتري شهر تهران ميباشد
شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سالها تجربهی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکتها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آنها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت میکند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.
یونیت داخلی این دستگاه ها، مشابه همان فن کویل ها می باشند که در انواع مدل ها نظیر زمینی، دیواری، سقفی توکار، کاستی، کنسول و داکت فن کویل موجود می باشند. این یونیت داخلی از ترکیب فن و مبدل حرارتی تشکیل شده است. و برخلاف سیستم چیلر که آب درون این کویل ها جریان پیدا می کند، مبرد به صورت مستقیم وارد کویل شده و با عبور جریان هوا از روی آن، سرمایش و گرمایش ایجاد خواهد شد. تعداد اجزای یونیت داخلی متناسب با معماری بنا، تعداد اتاق ها، متراژ و ظرفیت یونیت خارجی تعیین می شود و چنان چه این اجزا به درستی انتخاب و جا گذاری شوند، به بهترین شکل می توان شاهد تهویه مطبوع در فضا بود.
در یونیت خارجی وی آر اف نوع EHP یک یا چند الکتروموتور و در یونیت خارجی وی آر اف نوع GHP یک موتور احتراق داخلی گازسوز پیستونی (شبیه موتور اتومبیل) وجود دارد که یک یا چند کمپرسور اسکرال را به گردش در آورده و کمپرسور نیز عمل متراکم کردن مبرد و چرخش آن در مدار را بر عهده دارد. مبرد در مدار با لوله کشی به اواپراتورهای (مبدل های حرارتی) جاسازی شده در یونیت های داخلی (فن کویل ها) منتقل می شود و در اثر تبادل حرارت با هوای محیط داخل ساختمان، دمای هوای داخل ساختمان را کاهش یا افزایش می دهد.
این سیستم می تواند وظیفه ایجاد گرما و سرما را در محیط به عهده گیرد و امکان تنظیم دما در هر یونیت را به کاربر می دهد. مبرد آن با محیط زیست سازگار است. و به موتورخانه نیازی ندارد. از سویی هزینه گرمایش آن به نسبت گاز طبیعی بیش تر است. و برای محیط های کوچک انتخاب مناسبی نمی باشد.
سلام، روز بخیر. ممنون بابت اطلاعات مفید شما. ما یک پروژه کوچک تجاری مسکونی در محدوده مرکزی شهر تهران داریم که تا مدتی دیگه کارهای اجرایی اون شروع می شه. در حال مطالعه و انتخاب سیستم سرمایش و گرمایش و کلا تاسیسات مکانیکال اون هستیم. زیر بنای کلی حدود مترمربع در طبقه تک واحدی مسکونی با متراژ هر طبقه حدود مترمربع. خوابه، طبقه تجاری با واحد مترمربعی (بقیه طبقه پارکینگ) و زیر زمین شامل انباری های تجاری و مسکونی و تاسیسات. برای این بنا شما سیستم تهویه (سرمایش و گرمایش) وی آر اف رو توصیه می کنید؟ ممکنه بفرمایید برای چنین ساختمانی، هزینه این سیستم چقدر خواهد شد؟ در مقایسه با داکت اسپلیت گرون تر در میاد یا ارزان تر؟
سلام، برای اینکه سیستم مناسب را پیشنهاد دهیم نیاز به اطلاعات دقیق تری داریم. لطفا متراژ هر واحد و اتاق های هر واحد را ذکر بفرمایید. همچنین بفرمایید که از چه پنل داخلی قصد دارید است.فاده بفرمایید (فن کویل، داکت اسپلیت و غیره).