شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سالها تجربهی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکتها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آنها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت میکند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.
شهرک صنعتی خوارزمی در فاصله نسبتا زیادی از تهران واقع شده است.. اما احداث جاده کمربندی پاکدشت که دقیقا از مقابل این شهرک می گذرد، یک پروژه ملی بسیار بزرگ است. که فاصله تهران تا این شهرک صنعتی را به حدود دقیقه کاهش می دهد. این شهرک در مجاورت اتوبان و آزادراه تهران مشهد قرار دارد و عرض . کیلومتری آزادراه فضای مناسبی را برای تبلیغات صنعتگران ایجاد کرده است.. به همین دلیل وزیر راه و شهرسازی راه های مختلفی را برای تامین هزینه های اضافی ساخت این جاده بررسی کرده و با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور، بیش از کیلومتر ساخته شده است..
شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سالها تجربهی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکتها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آنها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت میکند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.
این سامانه ترکیبی(هیبرید) با پشتیبانی دیزل ژنراتور برای تأمین انرژی الکتریکی مصرف کنندههای مشخص و محدود (حداکثر تا توان نامی دیزل) قابل طراحی و پیادهسازی میباشد بطوریکه در محل است.فاده به همراه دیزل ژنراتور مستقر شده و تولید انرژی میکند.
در این سیستم ترکیبی(هیبرید) برای جبران ضعف های برق خورشیدی به دلیل عدم تولید برق در شب و روزهای ابری همچنین ضعف سیستم تولید برق بادی به دلیل تغییردر سرعت باد در روزهای مختلف با است.فاده از دیزل ژنراتوربه عنوان پشتیبان، ضریب اطمینان این سیستم بالاتر از بقیه می باشد و کارآیی بالایی در تامین برق سیستم های حساس مخابراتی دارد.
دبیر کانون هماهنگی دانش و صنعت خودروهای دونیروی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به اینکه میزان مصرف سوختهای فسیلی خودروها در کشور، آمار قابل توجهی را به خود اختصاص داده است.، افزود: بر اساس آمار شرکت کنترل کیفیت هوا حدود ۵ تا ۸ درصد از آلودگی هوای کلانشهر تهران ناشی از تردد وسایل نقلیه است.، بنابراین باید به دنبال راهکارهای موثر برای کاهش مصرف سوخت بود تا میزان آلایندگی های ناشی از خودروها نیز کمتر شود.
مهندس ماهوتچی در گفت وگو با خبرنگار دفتر ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه ورود سیستمهای هیبرید به صنعت خودروسازی کشور با تولید سمند میکرو هیبرید، اتوبوس هیبرید الکتریکی- گازوئیلی، واردات موتورسیکلتهای الکتریکی، برگزاری مسابقههای خودروهای هیبرید و الکتریکی آغاز شده است.، تصریح کرد: با ورود این دسته از خودروها به سیستم حمل و نقل، باید منتظر حضور گسترده تر آنها در ناوگان حمل ونقل عمومی در آینده نزدیک باشیم.
مهندس ماهوتچی با اعلام اینکه در حال حاضر برخی از شرکتهای خودروساز داخلی در راستای تولید خودروهای میکرو هیبرید و هیبریدی گام برداشتهاند، تصریح کرد: هم اکنون پتانسیلهای لازم به منظور تولید خودروهای هیبریدی در کشور وجود دارد با این تفاوت که تحقق این مهم نیازمند بررسیهایی در زمینه صنایع با فناوری بالای این سیستم مانند باتریها، موتورهای الکتریکی و بردهای کنترلی است..