فروش حمام التراسونیک در بهارستان

Ultrasonic bath-1
Ultrasonic bath-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.

تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:


دستگاه التراسونیک موبایل یکی از دستگاه های ضروری تعمیرات موبایل می باشد و برای شستشوی برد های موبایل از آن است.فاده می گردد. برد گوشی بسیار ظریف و ریز بوده و بر روی آن قطعات الکترونیکی قرار داده شده است. و گوشی با است.فاده از آن راه اندازی می شود. در طی است.فاده از گوشی و حمل آن با خود به مکان های گوناگون برد گوشی دچار آلودگی ها و گرد و خاک و &#; می شود و راه اندازی گوشی دچار اختلال و مشکل خواهد شد. در این موارد بورد گوشی در داخل حمام آلتراسونیک موبایل انداخته شده و مورد شستشو قرار می گیرد.

ترانسدیوسر از چندین پیزوالکتریک تشکیل شده است.. ترانسیدو وظیفه دارد ولتاژ و فرکانس را از ژنراتور دریافت کرده و آنها را به امواج فراصوت تبدیل کند. زمانی که فرکانس از ژنراتور دریافت می گردد، پیزوالکتریک ها شروع به ارتعاش کرده و امواج فراصوت ایجاد می گردد. جهت کنترل ارتعاشات و نیز از یک پشتیبان است.فاده می گردد.

دستگاه التراسونیک Ultrasonic Bath به عنوان یک تمیز کننده آلتراسونیک می باشد و بر اساس امواج ماورا صوتی کار می کند. امواج صوتی که گوش انسان قادر به شنیدن آن است. مابین هرتز HZ تا هزار هرتز KHZ می باشد. ولی محدوده فرکانسی امواج ماوراء صوتی که حمام التراسونیک بر اساس آن عملیات شستشو را انجام می دهد ، بالاتر از کیلو هرتز بوده و تا چندین مگا هرتز نیز می رسد.



( فروش ) های دیگر