مشاوره و اجرا حمام التراسونیک در بهارستان

Ultrasonic bath-1
Ultrasonic bath-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.

بهارستان در کیلومتری جنوب شرق اصفهان و در مسیر جاده اصفهان-شیراز قرار دارد.شهر بهارستان موقعیت بسیار عالی که در کنار جاده اصفهان به شیراز وکنار گذر شرق اصفهان هست وتا سال مترو افتتاح می شود وآب وهوای عالی دارد باآینده درخشان رو به پیشرفت

مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.


این دستگاه به دلیل راحتی حمل آن کاربرد زیادی داشته و بیشتر در جواهر سازی و ساعت سازی از آن است.فاده می شود. البته علاوه بر آن می توان برای شستشوی اسباب بازی ، میوه ، سبزی و &#; نیز از آن است.فاده کرد. طراحی این نوع آلتراسونیک ساده و راحت بوده و قیمت آن نیز نسبت به دو مدل قبلی مناسب تر می باشد.

دستگاه التراسونیک صنعتی مناسب ترین دستگاه جهت شستشوی قطعات صنعتی با آلودگی های متنوع اعم از انواع گریس ها و روغن ها، زنگار، خاک و رسوبات، دوده و&#; می باشد. مهمترین تفاوت دستگاه شستشوی آلتراسونیک صنعتی  نسبت به حمام التراسونیک رومیزی، قابلیت شستشوی قطعات بزرگ و با تعداد زیاد و بسیار آلوده می باشد. همچنین  این دستگاه ها مجهز به

تمیز کردن این قبیل از قطعات به روش های معمولی بسیار سخت و زمان بر می باشد. روش های سنتی نمی تواند قطعه را به صورت %  تمیز نماید و همچنین در برخی موارد موجب آسیب رساندن به قطعه و همچنین مصرف بالای شوینده می گردد. اما هنگامی که شما از حمام التراسونیک و دستگاه شستشوی التراسونیک شرکت نوین فراصوت شیراز است.فاده می کنید می توانید مطمئن شوید که قطعه شما % تمیز می گردد و همچنین کمترین مقدار شوینده مصرف خواهد شد. مزیت دیگر این هست که در بیشتر مواقع از حلال های غیر آبی می توان جهت شستشوی قطعه است.فاده کرد و حلال های آبی دوست دار محیط زیست می باشند و آثار تخریبی محیط زیست را ندارند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر