مشاوره و اجرا حمام التراسونیک در بومهن

Ultrasonic bath-1
Ultrasonic bath-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.


حمام التراسونیک کاربرد بسیار زیادی داشته و در صنایع مختلف از آن‌ است.فاده می گردد. در صورتی که نیاز باشد هر قطعه و با وسیله ای شستشو داده شود ، ولی با مایع شستشو دهنده موفق به شستشو نشویم بهترین راه حل است.فاده از حمام التراسونیک می باشد. در صنایع خودروسازی حمام آلتراسونیک نقش اساسی داشته و معمولا شستشوی قطعات الکتریکی و غیر الکتریکی با است.فاده از دستگاه التراسونیک انجام می شود.

دستگاه های آلتراسونیک، بهترین گزینه جهت شستشوی قطعات صنعتی بزرگ می باشند. اگر با قطعه ای سر و کار دارید که آلودگی دارد و نمی توانید قطعه را به راحتی تمیز کنید، دستگاه آلتراسونیک بهترین گزینه برای شماست. این دستگاه می تواند تمامی نقاط کور و ریز قطعه مورد نظر شما را تمیز نماید. همچنین اگر تعداد قطعات مورد نظر شما زیاد می باشد و روزانه مجبور هستید تعداد کثیری کالا را تمیز نمائید، دستگاه التراسونیک می تواند به شما کمک کند. 

دستگاه التراسونیک موبایل یکی از دستگاه های ضروری تعمیرات موبایل می باشد و برای شستشوی برد های موبایل از آن است.فاده می گردد. برد گوشی بسیار ظریف و ریز بوده و بر روی آن قطعات الکترونیکی قرار داده شده است. و گوشی با است.فاده از آن راه اندازی می شود. در طی است.فاده از گوشی و حمل آن با خود به مکان های گوناگون برد گوشی دچار آلودگی ها و گرد و خاک و &#; می شود و راه اندازی گوشی دچار اختلال و مشکل خواهد شد. در این موارد بورد گوشی در داخل حمام آلتراسونیک موبایل انداخته شده و مورد شستشو قرار می گیرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر