فروش حمام التراسونیک در جنوب تهران

Ultrasonic bath-1
Ultrasonic bath-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این محله به نسبت دیگر محله های جنوب تهران  قدمت زیادی ندارد و حداکثر قدمت آن به دهه قبل باز میگردد، درواقع محله ی کوی فردوس جزء زمینها و مراتع اطراف تهران بوده که بعد ها یعنی حدود سال با احداث کارخانه جاتی چون شیر پاستوریزه پاک ، شرکت ویتانا و شرکت تولید دارو، افراد شاغل در این کارخانجات شروع به خرید زمین های اطراف آن ها نموده و ساخت و ساز انجام داده اند،همین امر سبب شد رفته رفته این محله به محله ای مسکونی تبدل گردد؛بیشتر ساکنین این محله در مقایسه با سایر محله های جنوب تهران، مهاجر بوده و اکثرا ترک و کرد زبانند.

با توجه به تراکم جمعیتی بالا در جنوب تهران ، اجاره آپارتمان در این بخش از پایتخت یکی از پر تقاضا ترین های سایت املاک است. . قیمت اجاره آپارتمان در جنوب تهران هم مانند خرید و فروش آن دارای پارامتر های منحصر به فرد خود است. . مانند تعداد کل واحد های ساختمان یا سال ساخت و &#;

افسریه را می توان یکی از امن‌ترین محلات منطقه ۵ دانست. این محله از قدیم الایام دارای چندین پادگان نظامی مختلف بوده و به همین علت افسریه نامیده شده است.، علاوه بر این کلانتری ۵ تهران بزرگ نیز برای تامین امنیت مردم در این محله قرار گرفته است..


در خدمات کامپیوتری و چاپ‌ نیز دستگاه التراسونيك بسیار کاربردی است.. برای پاکسازی برد های الکترونیکی (حتی برد موبایل) و نیز کارتریج دستگاه چاپ از التراسونیک است.فاده می گردد. در صنایع تولید تجهیزات پزشکی نیز از حمام آلتراسونیک است.فاده می گردد. تجهیزات پزشکی معمولا از قطعات الکتریکی و مکانیکی تشکیل شده اند. و در طی فرایند تولید و یا تعمیر نیاز به پاکسازی قطعات می باشد. علاوه بر آن دستگاه سونوگرافی که از

آنچه بیشتر اهمیت دارد توان مفید دستگاه اولتراسونيك می باشد که حتما باید هنگام خرید به آن توجه شود. جنس مخزن نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.. مخزن های است.یل با برند های خاص نسبت به مخزن با جنس های عادی قیپت بیشتری دارند و بر قیمت آلتراسونیک تاثیر گذار خواهد بود. ضخامت ورق است.یل ، کیفیت ساخت نیز تاثیر زیادی بر قیمت دستگاه التراسونیک دارد. ژنراتوری که امواج فراصوتی را تولید می کند نیز بر قیمت تمام‌شده دستگاه تاثیر خواهد داشت. زیرا قدرت ژنراتور و فناوری به کار رفته در ساخت آن مهم ‌بوده و هر چه از فناوری پیشرفته تر و از امکانات و قابلیت های بیشتری برخوردار باشد قیمت آن بیشتر خواهد شد .

 ژنراتور آلتراسونیک از اصلی ترین قطعات دستگاه می باشد. ژنراتور وظیفه دارد جریان برق را دریافت کرده و آن را بدون نوسان و با ولتاژ و فرکانس مناسب دست ترانسدیوسر برساند. ژنراتور می تواند یک و یا چند فرکانس تولید نماید و مدل ژنراتور بستگی به نوع و مدل حمام اولتراسونیک دارد. و انتخاب مناسب آن ارتباط مستقیمی با کارکرد دستگاه دارد.



( فروش ) های دیگر