مشاوره و اجرا حمام التراسونیک در جنوب تهران

Ultrasonic bath-1
Ultrasonic bath-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


به واسطه داشتن بافت قدیمی و نیاز به نوسازی در جنوب تهران و نیاز به بازسازی این بافت ، تعداد املاک کلنگی و مالکان مایل به مشارکت و نوسازی ساختمان ها روز به روز افزایش میابد . برای آشنایی با برترین سازندگان جنوب تهران و یافتن خانه های کلنگی در این بخش از تهران به صفحه اصلی سایت مراجعه فرمایید . 

یکی دیگر از اماکن تاریخی و گردشگری در محله های جنوب تهران که بیش از سال قدمت دارد برج طغرل است.. این برج اثری ارزشمند از دوره سلجوقیان است. و احتمال میرود در زمان انتقال پایتخت ایران از نیشابور به ری بنا گردیده است.. برخی محل دفن طغرل را نیز در همین بنا میدانند،سازنده ی این برج ابراهیم خواص است. که محل دفن او نیز در ضلع شمالی همین برج واقع شده است..

همانطور که در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم، هر کسی می‌تواند تعریف متفاوتی از یک محله خوب داشته باشد. برای یک عده، محله خوب یعنی جایی که آب و هوای خوبی دارد. عده‌ای دیگر محله‌ای را خوب می‌دانند که امکانات بیشتری داشته و توسعه یافته‌تر باشد. برخی از مردم، فرهنگ ساکنین را مدنظر قرار داده و ترجیح می‌دهند در جایی زندگی کنند که به قول خودشان، ساکنین با فرهنگ‌تری داشته باشد. برای برخی نیز سرسبزی، زیبایی یا لاکچری بودن، ملاک انتخاب است..


از سال فعالیت خود را آغاز کردیم و از همان ابتدا، تولید کالاهایی با کیفیت و است.اندارد، در کنار خدمات پس از فروش سریع و با کیفیت را در دستور کار خود قرار دادیم. واحد تحقیق و توسعه فعال در کنار خط تولید و واحد کنترل کیفیت است.اندارد باعث شده تا در این سال‌ها، اعتماد مشتریان را جلب کنیم و به لطف بازخوردهای آنها، در مسیر توسعه گام برداریم.

 ژنراتور آلتراسونیک از اصلی ترین قطعات دستگاه می باشد. ژنراتور وظیفه دارد جریان برق را دریافت کرده و آن را بدون نوسان و با ولتاژ و فرکانس مناسب دست ترانسدیوسر برساند. ژنراتور می تواند یک و یا چند فرکانس تولید نماید و مدل ژنراتور بستگی به نوع و مدل حمام اولتراسونیک دارد. و انتخاب مناسب آن ارتباط مستقیمی با کارکرد دستگاه دارد.

آنچه بیشتر اهمیت دارد توان مفید دستگاه اولتراسونيك می باشد که حتما باید هنگام خرید به آن توجه شود. جنس مخزن نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.. مخزن های است.یل با برند های خاص نسبت به مخزن با جنس های عادی قیپت بیشتری دارند و بر قیمت آلتراسونیک تاثیر گذار خواهد بود. ضخامت ورق است.یل ، کیفیت ساخت نیز تاثیر زیادی بر قیمت دستگاه التراسونیک دارد. ژنراتوری که امواج فراصوتی را تولید می کند نیز بر قیمت تمام‌شده دستگاه تاثیر خواهد داشت. زیرا قدرت ژنراتور و فناوری به کار رفته در ساخت آن مهم ‌بوده و هر چه از فناوری پیشرفته تر و از امکانات و قابلیت های بیشتری برخوردار باشد قیمت آن بیشتر خواهد شد .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر