فروش حمام التراسونیک در دماوند

Ultrasonic bath-1
Ultrasonic bath-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آشوریان کوه دماوند را کان سنگ لاجورد می‌انگاشتند. در زمان تاخت و تاز آشوری‌ها به فلات ایران این کوه بخشی از حدود مادها شمرده می‌شد و در متن‌های آشوری هم بدان اشاره‌ شده‌ است.. دیاکونوف، سنت گذاردن پیکر مردگان در کوه‌ها را آیین مغانی می‌انگارد که در دامنه دماوند می‌زیستند و آیین خود را به دیگر جاهای ایران پراکندند. در دامنه دماوند تعداد زیادی گور پیش از تاریخ وجود دارد. در سده هشتم میلادی در پای کوه دماوند دژی بوده است. که موبدی زرتشتی به نام مس‌مغان و پیروانش در آن می‌زیستند و این دژ به فرمان المهدی خلیفه عباسی ویران‌ شده و مس‌مغان نیز کشته شد. در دوران سلطنت پهلوی و در دوره‌های مختلفی از تاریخ ایران از نقش کوه دماوند و خورشید در حال تابش از پشت آن به‌عنوان نماد ایران زمین بهره می‌بردند.

کوه لار در همسایگی خاوری این دشت، بخشی از ارتفاعات البرز مرکزی است.. رشته شمالی پس از تشکیل گردنه کهو (سفیدآب) در شمال قریه گرمابدر از توابع رودبار قصران به دو رشته شمال غربی و جنوب شرقی منشعب می‌شود که بخش شمال غربی آن با تشکیل قلل تخت خرس و سه سنگ، در جهت غرب امتداد می‌یابد و قله عظیم دماوند را پدیدمی‌آورد. بخش جنوب شرقی آن نیز پس از امتداد در دشت لار، قلل معروف هفت‌سران را به وجود می‌آورد. بخش جنوبی این کوه‌ها که همان خط الرأس اصلی است.، در جنوب دشت لار امتداد دارد و پس از تشکیل قلل مهرچال، آتشکده، ریزان، سیاه چال و ماز در جهت شمال شرقی به کوه‌های خنسک و شادکوه متصل می‌شود.

تاحالا به دماوند رفته‌اید؟ تجربه صعود به آن را دارید؟ زیبایی‌های این منطقه را دیده‌اید؟ آبشارها، رودخانه‌ها، دشت‌ها&#; کدام جاذبه دماوند را دوست داشته‌اید؟ چه فصلی را برای رفتن به آن پیشنهاد می‌کنید؟ تمامی نظرات خود را برای ما در بخش نظرات بنویسید.


سپس جواهر ، طلا و &#; را داخل التراسونیک قرار دهید. به طور میانگین دقیقه زمان برای پاکسازی طلا و جواهر کافیست. بعد از اتمام کار دستگاه جواهر خود را با برس تمیز کرده و با آب بشویید. بعد از شستشو با پارچه نرم‌ آن را خشک کنید.

دستگاه آلتراسونیک آزمایشگاهی از لحاظ اندازه کوچک تر از التراسونیک صنعتی می باشد و ژنراتور های آن نیز نسبت به اولتراسونیک صنعتی ضعیف تر می باشد. ولی قدرت آنها تا حدی است. که می تواند شیشه های آزمایشگاهی را شستشو دهد. در اکثر آزمایشگاه ها از دستگاه اولتراسونیک آزمایشگاهی است.فاده می شود.

این دستگاه به دلیل راحتی حمل آن کاربرد زیادی داشته و بیشتر در جواهر سازی و ساعت سازی از آن است.فاده می شود. البته علاوه بر آن می توان برای شستشوی اسباب بازی ، میوه ، سبزی و &#; نیز از آن است.فاده کرد. طراحی این نوع آلتراسونیک ساده و راحت بوده و قیمت آن نیز نسبت به دو مدل قبلی مناسب تر می باشد.



( فروش ) های دیگر