مشاوره و اجرا حمام التراسونیک در دماوند

Ultrasonic bath-1
Ultrasonic bath-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرت آن بیش از هر چیز در این است. که فریدون از شخصیت‌های اساطیری ایران، ضحاک را در آنجا، در غاری به بند کشیده‌ و ضحاک آنجا زندانی‌ است. تا آخرالزمان که بند بگسلد و کشتن خلق آغاز کند و سرانجام به دست گرشاسپ کشته شود. هنوز هم بعضی از ساکنین نزدیک این کوه باور دارند که ضحاک در دماوند زندانی است. و اعتقاد دارند که بعضی صداهایی که از کوه شنیده می‌شود، ناله‌های او است.. بنا به روایتی نبرد لشکر فریدون به سپاهسالاری کاوه با ضحاک در حوالی دماوند بوده است..

بر روی قلّهٔ دماوند، لاشهٔ یخ‌زدهٔ چند حیوان دیده می‌شود. این لاشه‌ها چندین سال است. که در این مکان دیده می‌شوند و شامل حیواناتی مانند گوسفند و بز کوهی است.. دلیل راه‌یابی این حیوانات به قلهٔ کوه دماوند و مرگ آن‌ها به خوبی مشخص نیست؛ شاید به دلیل وجود

تقریبا پنج نوع مار، انواع عقرب، بزمجه، انواع خانواده موش‌ها و گورکن در این منطقه دیده می‌شود. بیشتر گزنده‌های این محدوده سم مهلکی ندارند؛ حتی نیش خطرناک‌ترین خزنده‌ها نیز تا چند ساعت پس از گزش قابل درمان است.. در کوه دماوند، گزندگان در ارتفاعات بالاتر از متر بسیار کم به چشم می‌خورند.


یکی از پارامترهای موثر ، توان مفید دستگاه می باشد. به عبارت دیگر هرچه توان التراسونیک دستگاه بیشتر باشد، قیمت دستگاه نیز بیشتر خواهد بود. به عنوان مثال، دستگاهی که توان التراسونیک وات دارد، نسبت به دستگاهی با توان التراسونیک وات هم بزرگ تر می باشد و هم گران قیمت تر، چراکه تجهیزات به کار رفته در ساخت دستگاه بیشتر می باشد. اما نکته قابل توجه، این هست که توان مفید در قیمت اثر گذار می باشد، نه توان ماکزیمم التراسونیک. به عنوان مثال دستگاهی که دارای توان مفید التراسونیک وات می باشد (effective ultrasonic power)، ممکن است. توان ماکزیمم آن تا وات هم برسد، ولیکن، این موضوع در قیمت اثر گذار نمی باشد و شما همواره باید در مقایسه بین دو دستگاه صرفا توان مفید را مد نظر قرار دهید.

 ژنراتور آلتراسونیک از اصلی ترین قطعات دستگاه می باشد. ژنراتور وظیفه دارد جریان برق را دریافت کرده و آن را بدون نوسان و با ولتاژ و فرکانس مناسب دست ترانسدیوسر برساند. ژنراتور می تواند یک و یا چند فرکانس تولید نماید و مدل ژنراتور بستگی به نوع و مدل حمام اولتراسونیک دارد. و انتخاب مناسب آن ارتباط مستقیمی با کارکرد دستگاه دارد.

جنس مخزن آلتراسونیک صنعتی از فولاد ضد زنگ بوده و بسیار مقاوم ساخته می شود و توانایی شستشوی قطعات بزرگ را نیز دارد. در خطوط تولید خودرو و سایر صنایع از این مدل دستگاه اولتراسونيك است.فاده می گردد. در این مدل ژنراتور از مخزن جدا می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر