فروش حمام التراسونیک در دیزین

Ultrasonic bath-1
Ultrasonic bath-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیست دیزین فقط مختص زمستان نیست و در تابستان نیز می‌توانید به پیست چمن آن سر بزنید. برای کسانی که می‌خواهند از هوای زمانی و دمای منفی درجه سانتی‌گراد لذت ببرند، سرزدن به پیست دیزین در فصل پاییز و زمستان، بهترین انتخاب است..

تله اسکی‌های چرخشی در واقع شکل حرفه‌ای‌تری از تله سیژها هستند و به همین دلیل،‌ هرکسی نمی‌تواند از آن‌ها است.فاده کند. این تله‌اسکی‌ها در مبدأ و مقصد، ایستگاه را دور می‌زنند و توقف ندارند. برای سوار شدن، باید سرعت عمل و تعادل خوبی داشته باشید تا در زمان مناسب بتوانید روی صندلی قرار بگیرید.

برای بازگشایی پیست اسکی دیزین در فصل زمستان نیاز است. مقدار مشخصی برف در منطقه وجود داشته باشد؛ پس لازم است. مسافران پیش از مراجعه، از شرایط بازگشایی پیست اطلاع پیدا کنند. با توجه به اطلاع‌رسانی روابط عمومی پیست اسکی بین‌المللی دیزین، این مجموعه از روز پنجشنبه دی ماه به‌صورت آزمایشی و با ظرفیت محدود، پذیرای ورزشکاران و گردشگران است.. تا بازگشایی کامل مجموعه امکان تهیه بلیط تنها با مراجعه حضوری فراهم است..


شرکت فناوری رایان صنعت، مستقر در پارک علم و فناوری فارس ، تولید کننده انواع حمام های التراسونیک  آمادگی خود را جهت  ارائه محصولات و همچنین خدمات شستشو به کلیه مراکز اعلام می دارد. ضمناً این شرکت در شهر تهران، یزد، اصفهان و زنجان نمایندگی فعال می پذیرد. جهت ارتباط با بخش فروش به آدرس info@persian-tech.ir ایمیل بزنید.

نکته ی آخر که باید مد نظر قرار داد نوع آلودگی قطعه می باشد. برخی از آلودگی ها نظیر برخی گریس های خارجی، بسیار سخت از روی قطعات پاکسازی می گردند و ممکن است. توان دستگاه های رومیزی جهت پاکسازی آلودگی به اندازه کافی نباشد و این موضوع منجر به طولانی شدن پروسه شستشو گردد.

معمولاً این دستگاه ها در حجم های بالا ساخته می شوند، محدوده حجم رایج از لیتر تا لیتر می باشد. همچنین امکان ساخت دستگاه التراسونیک به صورت سفارشی با ابعاد مورد نظر مشتری می باشد. معمولاً به دلیل حجم بالا و آلوده شدن آب، نیاز به سیستم فیلتراسیون دارند.



( فروش ) های دیگر