مشاوره و اجرا حمام التراسونیک در شمال تهران

Ultrasonic bath-1
Ultrasonic bath-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله مینی سیتی را می تواند به دلیل قرار گرفتن در دامنه های البرز یکی از خوش آب و هوا ترین محله های تهران به حساب آورد. این محله که در شرقی ترین بخش منطقه تهران قرار گرفته است. از جنوب به ازگل و از شرق به سوهانک منتهی می شود. اولین شهربازی تهران به نام مینی سیتی در این منطقه تاسیس شد و وجود این سازه سبب شد تهرانی ها این منطقه را با این نام بشناسند.

جالب است. بدانید که در محله های شمال تهران واقع در منطقه ، تعداد بسیار زیادی از مراکز خرید، و مجتمع های تجاری و اداری وجود دارد. در واقع در هر کدام از این مناطق، حداقل یک مرکز خرید وجود داشته و در نتیجه ساکنین محله های شمال تهران می توانند به سادگی اقدام به خرید از این مراکز تجاری کنند. از جمله مراکز خرید و تجاری موجود در منطقه می توان موارد زیر را نام برد:

جردن یکی از محلات شمالی شهر تهران است. که به واسطه نزدیکی به محله‌های الهیه، امانیه، داوودیه و توانیر از موقعیت بسیار خوبی بهره‌مند شده است.. بخش‌های مختلف این خیابان در سه منطقه شهرداری ، و تهران بزرگ تقسیم‌بندی می‌شوند. تعداد زیادی از سفارت‌خانه‌های ایران در این محله از تهران واقع شده‌اند و بافت آن را به محله‌ای مسکونی، اداری و تجاری تبدیل کرده‌اند. به همین دلیل رفت‌وآمد کاری به محله جردن بسیار زیاد است.. شاید همین رفت‌وآمدهاست که باعث شده جردن را با ترافیک‌های کلافه کننده‌اش بشناسند. البته فروشگاه‌های لاکچری جردن هم در محبوب شدن و پررفت‌وآمد بودنش بی‌تأثیر نیستند. هر برندی که فکرش را کنید از شکلات گرفته تا لباس در این محله شعبه دارد.


سپس جواهر ، طلا و &#; را داخل التراسونیک قرار دهید. به طور میانگین دقیقه زمان برای پاکسازی طلا و جواهر کافیست. بعد از اتمام کار دستگاه جواهر خود را با برس تمیز کرده و با آب بشویید. بعد از شستشو با پارچه نرم‌ آن را خشک کنید.

نکته ی آخر که باید مد نظر قرار داد نوع آلودگی قطعه می باشد. برخی از آلودگی ها نظیر برخی گریس های خارجی، بسیار سخت از روی قطعات پاکسازی می گردند و ممکن است. توان دستگاه های رومیزی جهت پاکسازی آلودگی به اندازه کافی نباشد و این موضوع منجر به طولانی شدن پروسه شستشو گردد.

دستگاه التراسونیک صنعتی مناسب ترین دستگاه جهت شستشوی قطعات صنعتی با آلودگی های متنوع اعم از انواع گریس ها و روغن ها، زنگار، خاک و رسوبات، دوده و&#; می باشد. مهمترین تفاوت دستگاه شستشوی آلتراسونیک صنعتی  نسبت به حمام التراسونیک رومیزی، قابلیت شستشوی قطعات بزرگ و با تعداد زیاد و بسیار آلوده می باشد. همچنین  این دستگاه ها مجهز به



( مشاوره و اجرا ) های دیگر