مشاوره و اجرا حمام التراسونیک در شهر جدید اندیشه

Ultrasonic bath-1
Ultrasonic bath-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)


ویژگی های دستگاه عبارتند از وزن ، ظرفیت ، ابعاد ، جنس و ولتاژ کاری دستگاه می باشد که حتما باید به آن توجه شود. هنگام خرید دستگاه اولتراسونیک حتما باید توجه کنید قطعه ها و وسایلی که قرار است. در داخل حمام التراسونیک قرار گیرد ، بتواتد به راحتی در دستگاه جای گیرد. دستگاه باید قدرت کافی در پاکسازی دستگاه مورد نظر داشته باشد. علاوه بر موارد بیان شده ویژگی های دیگری نیز بر انتخاب و خرید حمام اولتراسونیک تاثیر دارد. مانند توان گرمایشی ، فرکانس التراسونیک ، ضخامت ورق مخزن ، کنترل خودکار دما و &#;

ممکن است. این سوال به ذهن خطور کند که کدام نوع التراسونیک کلینر مناسب کار شما می باشد ؟ سوال پیچیده ای نیست. باید از خود بپرسید که آیا ابعاد قطعات من به گونه ای هست که درون یک دستگاه رومیزی جای گیرد؟ به عنوان مثال کسی که قصد شستشوی سرسیلندر خودرو سواری یا سنگین را دارد نمی تواند از دستگاه رومیزی جهت شستشو است.فاده کند چراکه قطعه مورد نظر اصلاً درون دستگاه جا نمی شود! 

&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;‌&#;&#;&#;&#; &#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;‌&#;&#;&#;.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر