فروش حمام التراسونیک در شهرک صنعتی شمس آباد

Ultrasonic bath-1
Ultrasonic bath-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.

در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در


حمام التراسونیک کاربرد بسیار زیادی داشته و در صنایع مختلف از آن‌ است.فاده می گردد. در صورتی که نیاز باشد هر قطعه و با وسیله ای شستشو داده شود ، ولی با مایع شستشو دهنده موفق به شستشو نشویم بهترین راه حل است.فاده از حمام التراسونیک می باشد. در صنایع خودروسازی حمام آلتراسونیک نقش اساسی داشته و معمولا شستشوی قطعات الکتریکی و غیر الکتریکی با است.فاده از دستگاه التراسونیک انجام می شود.

شرکت شناسا پرتو ژن، با پیشینه ای ساله، مفتخر است. در این مدت، همواره در جهت تامین انواع تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی کشور، فعال بوده و یکی از اهداف و شعارهای اصلی آن، تامین تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی از معتبرترین شرکت ها و کمپانی های ایرانی و خارجی مانند آمریکا، آلمان، بلژیک، سوئد، ژاپن، چین و کشورهایی نظایر آنهاست

ممکن است. این سوال به ذهن خطور کند که کدام نوع التراسونیک کلینر مناسب کار شما می باشد ؟ سوال پیچیده ای نیست. باید از خود بپرسید که آیا ابعاد قطعات من به گونه ای هست که درون یک دستگاه رومیزی جای گیرد؟ به عنوان مثال کسی که قصد شستشوی سرسیلندر خودرو سواری یا سنگین را دارد نمی تواند از دستگاه رومیزی جهت شستشو است.فاده کند چراکه قطعه مورد نظر اصلاً درون دستگاه جا نمی شود! 



( فروش ) های دیگر