مشاوره و اجرا حمام التراسونیک در شهرک صنعتی شمس آباد

Ultrasonic bath-1
Ultrasonic bath-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.

برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در

این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.


پدیده کاویتاسیون که به آن حفره زائی نیز می گویند، عبارتست از تشکیل حباب های ناپایدار در مایع در اثر تغییرات فشار. حالا باید به این پرسش جدید پاسخ دهیم که کاویتاسیون چه ربطی به شسته شدن قطعه دارد؟ جواب: هیچ ربطی! در واقع اصل پدیده کاویتاسیون ربطی به شستشه شدن قطعه ندارد، آنچه باعث تمیز شدن قطعه می گردد، شوینده ای هست که درون آب وجود دارد و بنابراین اگر شوینده مناسبی را انتخاب نکنید، نمی توانید انتظار داشته باشید که قطعه شما تمیز گردد! اما در اینجا نقش پدیده کاویتاسیون حائز اهمیت هست. در واقع، پدیده کاویتاسیون دو مزیت دارد:

دستگاه التراسونیک صنعتی مناسب ترین دستگاه جهت شستشوی قطعات صنعتی با آلودگی های متنوع اعم از انواع گریس ها و روغن ها، زنگار، خاک و رسوبات، دوده و&#; می باشد. مهمترین تفاوت دستگاه شستشوی آلتراسونیک صنعتی  نسبت به حمام التراسونیک رومیزی، قابلیت شستشوی قطعات بزرگ و با تعداد زیاد و بسیار آلوده می باشد. همچنین  این دستگاه ها مجهز به

بر روی پیزوالکتریک بلور های خاص قرار دارند. بر روی این بلور ها فشار وارد شده و جریان و باز الکتریکی و به طبع آن انرژی مکانیکی ایجاد کرد. بلور های پیزوالکتریک امواج را از ژنراتور دریافت کرده و امواج فراصوت تولید می کند. پالس های الکتریکی به بلور های پیزوالکتریک اعمال شده و ارتعاشات نتیجه حاصل خواهد .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر