فروش حمام التراسونیک در شهرک صنعتی فیروزکوه

Ultrasonic bath-1
Ultrasonic bath-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی فیروزکوه طرح های صنعتی قابل واگذاری واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: تهران مساحت کل شهرک(هکتار): مساحت فاز عملیاتی(هکتار): . مساحت صنعتی(هکتار): تعداد قراردادهای منعقده: مساحت واگذار شده(هکتار): تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: فاصله ها فاصله تا فرودگاه: کیلومتر فاصله تا راه آهن: کیلومتر فاصله تا مرکزاستان: کیلومتر فاصله تا نزدیکترین شهرستان: کیلومتر فاصله تا گمرک: کیلومتر فاصله تا نزدیکترین بندر: کیلومتر امکانات آب: دارد برق: دارد تلفن: دارد گاز: دارد دسترسی اینترنت (بدون نیاز به گرفتن پیش شماره): دارد تصفیه خانه فاضلاب: دارد پست فشار قوی: دارد اطلاعات تماس مدیر شهرک صنعتی: تلفن: - دورنگار: آدرس شهرک صنعتی: واقع در محور تهران- فيروزكوه ؛ كيلومتر بعد از شهر فيروزكوه در فاصله كيلومتري شهر تهران ميباشد

شهر صنعتی فیروزکوه در است.ان تهران و شهرستان تهران واق شده است. .که از مساحت کل ۵ هکتار برخوردار است..قراردادهای منعقد شده و واحدهای صنعتی این شهرک واحد است. که این واحد به بهره برداری رسیده اند. لازم به ذکر است. که طرح در شهرک صنعتی فیروزکوه در حال ساخت است.

یکی از شهرک های صنعتی تهران که در مجاورت شهرستان فیروزکوه قرار دارد شهرک صنعتی فیروزکوه است. که حدود هکتار وسعت دارد و قرارداد در این شهرک صنعتی منعقد شده است.. هم اکنون واحد صنعتی در این شهرک مشغول به کار هستند و حتی می توانند شروع به فعالیت کنند.


ممکن است. این سوال به ذهن خطور کند که کدام نوع التراسونیک کلینر مناسب کار شما می باشد ؟ سوال پیچیده ای نیست. باید از خود بپرسید که آیا ابعاد قطعات من به گونه ای هست که درون یک دستگاه رومیزی جای گیرد؟ به عنوان مثال کسی که قصد شستشوی سرسیلندر خودرو سواری یا سنگین را دارد نمی تواند از دستگاه رومیزی جهت شستشو است.فاده کند چراکه قطعه مورد نظر اصلاً درون دستگاه جا نمی شود! 

تمیز کردن این قبیل از قطعات به روش های معمولی بسیار سخت و زمان بر می باشد. روش های سنتی نمی تواند قطعه را به صورت %  تمیز نماید و همچنین در برخی موارد موجب آسیب رساندن به قطعه و همچنین مصرف بالای شوینده می گردد. اما هنگامی که شما از حمام التراسونیک و دستگاه شستشوی التراسونیک شرکت نوین فراصوت شیراز است.فاده می کنید می توانید مطمئن شوید که قطعه شما % تمیز می گردد و همچنین کمترین مقدار شوینده مصرف خواهد شد. مزیت دیگر این هست که در بیشتر مواقع از حلال های غیر آبی می توان جهت شستشوی قطعه است.فاده کرد و حلال های آبی دوست دار محیط زیست می باشند و آثار تخریبی محیط زیست را ندارند.

دستگاه التراسونیک موبایل یکی از دستگاه های ضروری تعمیرات موبایل می باشد و برای شستشوی برد های موبایل از آن است.فاده می گردد. برد گوشی بسیار ظریف و ریز بوده و بر روی آن قطعات الکترونیکی قرار داده شده است. و گوشی با است.فاده از آن راه اندازی می شود. در طی است.فاده از گوشی و حمل آن با خود به مکان های گوناگون برد گوشی دچار آلودگی ها و گرد و خاک و &#; می شود و راه اندازی گوشی دچار اختلال و مشکل خواهد شد. در این موارد بورد گوشی در داخل حمام آلتراسونیک موبایل انداخته شده و مورد شستشو قرار می گیرد.



( فروش ) های دیگر