مشاوره و اجرا حمام التراسونیک در شهرک صنعتی قرچک

Ultrasonic bath-1
Ultrasonic bath-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


جنس مخزن آلتراسونیک صنعتی از فولاد ضد زنگ بوده و بسیار مقاوم ساخته می شود و توانایی شستشوی قطعات بزرگ را نیز دارد. در خطوط تولید خودرو و سایر صنایع از این مدل دستگاه اولتراسونيك است.فاده می گردد. در این مدل ژنراتور از مخزن جدا می باشد.

&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;‌&#;&#;&#; &#; &#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;‌&#;&#;&#;.

ترانسدیوسر از چندین پیزوالکتریک تشکیل شده است.. ترانسیدو وظیفه دارد ولتاژ و فرکانس را از ژنراتور دریافت کرده و آنها را به امواج فراصوت تبدیل کند. زمانی که فرکانس از ژنراتور دریافت می گردد، پیزوالکتریک ها شروع به ارتعاش کرده و امواج فراصوت ایجاد می گردد. جهت کنترل ارتعاشات و نیز از یک پشتیبان است.فاده می گردد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر