مشاوره و اجرا حمام التراسونیک در شهرک صنعتی پایتخت

Ultrasonic bath-1
Ultrasonic bath-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

یکی از شهرکهای صنعتی تابع شرکت شهرک های صنعتی است.ان تهران بوده که عملیات اجرایی شهرک مذکور در سال در شرق است.ان تهران و ۵ کیلومتری شهر تهران در مساحت هکتار شروع گردیده و زمین صنعتی آن برابر ۵ هکتار می باشد که تاکنون هکتار آن واگذار و واحدهای صنعتی بزرگی در آن در حال فعالیت هستند.

✅ شرکت های زیادی مانند شرکت های چیذرسولماز (آلوچه) تولید کننده لواشک &#; شرکت قاسم آباد و درستی (غذایی آماده و نیمه آماده) &#; بهبود غذایی یگانه تولید کننده چیپس &#; شرکت پونه تولید کننده پنیر پیتزا &#; صنایع غذایی پاکان (آلوچه) تولید کننده لواشک &#; شرکت سهندثابت (تنوری) تولید کننده کیک و کلوچه &#; شرکت لبنیات کندی تولید کننده انواع لبنیات &#; شرکت دیهیم داران و شرکت بهساب معطر تولید کننده انواع ادویه &#; شرکت جهان خوشنام ماکارون تولید کننده ماکارانی &#; در این شهرک صنعتی بوده و در حال حاضر اطلاعات بیشتری از آنها موجود نیست.


شرکت فناوری رایان صنعت، مستقر در پارک علم و فناوری فارس ، تولید کننده انواع حمام های التراسونیک  آمادگی خود را جهت  ارائه محصولات و همچنین خدمات شستشو به کلیه مراکز اعلام می دارد. ضمناً این شرکت در شهر تهران، یزد، اصفهان و زنجان نمایندگی فعال می پذیرد. جهت ارتباط با بخش فروش به آدرس info@persian-tech.ir ایمیل بزنید.

آنچه بیشتر اهمیت دارد توان مفید دستگاه اولتراسونيك می باشد که حتما باید هنگام خرید به آن توجه شود. جنس مخزن نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.. مخزن های است.یل با برند های خاص نسبت به مخزن با جنس های عادی قیپت بیشتری دارند و بر قیمت آلتراسونیک تاثیر گذار خواهد بود. ضخامت ورق است.یل ، کیفیت ساخت نیز تاثیر زیادی بر قیمت دستگاه التراسونیک دارد. ژنراتوری که امواج فراصوتی را تولید می کند نیز بر قیمت تمام‌شده دستگاه تاثیر خواهد داشت. زیرا قدرت ژنراتور و فناوری به کار رفته در ساخت آن مهم ‌بوده و هر چه از فناوری پیشرفته تر و از امکانات و قابلیت های بیشتری برخوردار باشد قیمت آن بیشتر خواهد شد .

در خدمات کامپیوتری و چاپ‌ نیز دستگاه التراسونيك بسیار کاربردی است.. برای پاکسازی برد های الکترونیکی (حتی برد موبایل) و نیز کارتریج دستگاه چاپ از التراسونیک است.فاده می گردد. در صنایع تولید تجهیزات پزشکی نیز از حمام آلتراسونیک است.فاده می گردد. تجهیزات پزشکی معمولا از قطعات الکتریکی و مکانیکی تشکیل شده اند. و در طی فرایند تولید و یا تعمیر نیاز به پاکسازی قطعات می باشد. علاوه بر آن دستگاه سونوگرافی که از



( مشاوره و اجرا ) های دیگر